arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹

دفتر هاشمی: پیامی برای آیت الله مهدوی کنی ارسال نشده

دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به اظهاراتی كه اخیرا درباره انتخابات مجلس خبرگان ریاست جمهوری می شود ، بیانیه‌ای تحت عنوان « سخنی با بداخلاقان سیاسی » منتشر كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به اظهاراتی كه اخیرا درباره انتخابات مجلس خبرگان ریاست جمهوری می شود ، بیانیه‌ای تحت عنوان « سخنی با بداخلاقان سیاسی » منتشر كرد.

به گزارش انتخاب ،‌متن كامل این اطلاعیه بدین شرح است :‌

آنچه این روزها برای تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در رسانه‌های معلوم‌الحال اتفاق می‌افتد، بالاتر از بداخلاقی‌های سیاسی، اسلامی و انسانی است و معلوم نیست كدام هدف را دنبال می‌كنند كه دروغ را به عنوان یك وسیله توجیه اقدامات خویش می‌دانند.

پس از انتشار اخبار كامل سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جلسه این هفته مجمع تشخیص مصلحت نظام (7/12/89) مبنی بر تكلیف رهبری معظم به ایشان برای حضور در انتخابات خبرگان سال 85، گروهی به طریق سفسطه و مغلطه، مصاحبه‌ها، مقالات و یادداشت‌ها نوشتند كه رهبری نظام هیچ نظری نفیاً یا اثباتاً برای ریاست خبرگان ندارند.

شاید نگرانی از انتخاب مجدد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مجلس خبرگان باعث شده كه عده‌ای اول دروغی را به ایشان منسوب می‌كنند و سپس برای جا انداختن این دروغ به مصاحبه و تحلیل روی آوردند. حال آنكه براساس آنچه رسماً اعلام شد منظور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از تكلیف رهبری براساس صراحت خبر روز شنبه، حضور در انتخابات بود نه ریاست خبرگان!

كسانی كه این روزها با روش‌های غیرمتعارف و نابهنجار تلاش‌های مضاعفی برای ریاست خبرگان انجام می‌دهند، توجه داشته باشند كه این مجلس با حضور بیش از 80 نفر از مجتهدین و علمای طراز اول، وزنه‌ای در كشور است و طرفداران یك جریان خاص نباید به وجدان خویش اجازه دهند كه به خاطر مخالفت سیاسی با یك شخصیت، اخلاق و انصاف را فراموش كنند.

مطمئن باشید ما فی الضمیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای مناصب همان است كه در جلسه اخیر مجمع گفتند و تاریخ بهترین گواه در این 30 سال است كه همیشه در خطیرترین مسئولیت‌ها به انقلاب، ایران و اسلام خدمت ‌كرده‌اند و الان نیز تا همیشه سربازی از سربازان جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود.

نظرات بینندگان