arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

منصوريان اجازه ندارد به استقلال برود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديراجرايي باشگاه نفت اعتقاد دارد حتي اگر عليرضا منصوريان دوست داشته باشد به استقلال برود هم نمي‌ تواند اين کار را کند چون با اين باشگاه قرارداد دارد.

احمد ابراهيمي در اين باره گفت: من نمي‌ توانم تاييد کنم که منصوريان دوست دارد به استقلال برود. فقط مي‌ تواند اين را بگويم که اگر او بخواهد به استقلال هم برود، نمي‌ تواند چون با نفت قرارداد دو ساله دارد و بايد يک سال ديگر در اين تيم باقي بماند.

او در پاسخ به اين سوال که اگر منصوريان خودش دوست داشته باشد با استقلال قرارداد امضا کند، آيا باشگاه نفت به زور او را نگه مي‌ دارد يا نه هم گفت: من حرف شما را تاييد نمي‌ کنم تا جايي که مي‌ دانم نظر منصوريان براي ماندن در نفت مثبت است و بنابراين تا حالا به چيزي که شما مي‌ گوييد فکر نکرده ام.

مديراجرايي نفت‌تهران در پاسخ به اين سوال که آيا گزينه اي وجود دارد که جاي منصوريان را بگيرد هم گفت: چرا وجود ندارد؟ ايران پر از مربي است و نفت‌تهران هم باشگاهي است مربي ساز. شما ببينيد که هر مربي اي که به نفت‌تهران آمده، نتيجه گرفته و بنابراين جاي هيچ نگراني اي وجود ندارد. منصوريان از نفت برود يک مربي در حد و اندازه او مي‌ آوريم.

ابراهيمي ادعا مي‌ کند که هيچ گزينه اي براي جانشيني منصوريان در نظر گرفته نشده است: ما هيچ گزينه اي نداريم و فقط به منصوريان فکر مي‌ کنيم. ايشان سرمربي نفت است و طبق قرارداد بايد سال بعد هم روي نيمکت تيم ما بنشيند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان