arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

ترکيب هيأت‌مديره استقلال تغيير مي‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هيات مديره باشگاه استقلال تهران با اشاره به احتمال تغيير ترکيب هيات مديره آبي پوشان گفت: آن طور که از قضايا برمي آيد، ترکيب هيات مديره باشگاه تغيير خواهد کرد.

کامران صاحب پناه با اظهار بي اطلاعي از جلسه امروز افشارزاده مديرعامل باشگاه با سجادي معاون وزير ورزش و جوانان گفت: از جلسه امروز اطلاعي ندارم و از ما براي حضور در جلسه دعوت نشده بود.

عضوهيات مديره باشگاه استقلال تهران با بيان اينکه در هفته جاري جلسه هيات مديره باشگاه برگزار نخواهد شد، درباره انتخاب برناندو سي موندي مربي فرانسوي به عنوان گزينه نهايي هدايت آبي پوشان پايتخت در فصل آينده گفت: من نيز اين خبر را شنيدم اما بايد ديد چه کسي تصميم مي گيرد و چه کسي قرار است به باشگاه پول تزريق کند.

صاحب پناه در پاسخ به اين سئوال که آيا قرار است هيات مديره استقلال تغيير کند يا خير گفت: آن طور که از قضايا بر مي آيد، احتمالا ترکيب اعضاي هيات مديره تغيير خواهد کرد.

نصراله سجادي معاون توسعه ورزش حرفه اي و قهرماني وزير ورزش و جوانان، به تازگي در پاسخ به سئوال خبرنگاري مبني بر اينکه اعلام شده قرار است امروز(شنبه) اعضاي هيات مديره استقلال و پرسپوليس معرفي شوند گفته است: من تازه يک روز است که اين پست را برعهده گرفته ام، از طرفي چه کسي چنين قراري گذاشته است؟
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان