arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

مهمانان هتل ها از “روم سرویس” استفاده می کنند؟

میزان استفاده مهمانان از روم سرویس هتل ها امروزه به یکی از چالش های دست اندرکاران صنعت هتل تبدیل شده است تا جایی که برخی خواهان حذف آن شده اند و در مقابل برخی به عنوان یکی از قدیمی ترین خدمات هتل ها به علاوه آن دسته از مهمانان که همچنان علاقه مند به استفاده از این خدمت لوکس هستند، همچنان معتقد به حفظ آن می باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از همین روی بسیاری از گروه ها و زنجیره های هتلی و نیز شرکت های ارائه خدمات مشاوره و بازاریابی هتل ها در پی کسب آرا مهمانان برای ادامه حیات این سرویس می باشند، از جمله گروه GO Airport Express در امریکا که به تازگی نظر بیش از 600 مهمان هتل های امریکا را دراین باره جویا شده است.

room_service_esmorzar

در این نظرسنجی که در آن از میزان استفاده مهمانان از روم سرویس و جایگزینی آن با امکان تهیه نوشیدنی و غذا از فروشگاه در هتل ها پرسش شده است، بیش از 75 درصد پاسخ منفی گرفته شده است. بدین معنا که 40 درصد گفته اند که به ندرت از این سرویس استفاده کرده اند و 37 درصد هم هرگز چنین تجربه ای را نداشته اند.

از بین پاسخ های مثبت هم 18 درصد برخی اوقات سفارش غذا برای اتاق خود داشته اند و سه درصد اغلب از این سرویس استفاده کرده اند و این در حالی است که فقط 2 درصد پاسخ دهندگان جزو استفاده کنندگان همیشگی روم سرویس بوده اند!

EC4078-001

John McCarthy – مدیرعامل GO Group – درباره نتیجه این نظرسنجی می گوید: اینکه در حدود 23 درصد از مهمانان هتل هنوز از روم سرویس حتی به صورت گهگاهی استفاده می کنند، نشان می دهد که هتل ها باید همچنان این سرویس را زنده نگاه دارند و از سوی دیگر به فکر راه اندازی فروشگاه های تهیه غذا و نوشیدنی در هتل هایشان (on-site food stores) برای راضی نگاه داشتن سایر مهمانانشان باشند.


نظرات بینندگان