arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۸۹

سایپا اقدام احمدی نژاد را تبلیغاتی دانست!

مدیرعامل سایپا که هم اکنون متهم به اقداماتی است که مادام العمر شدن وی در این بنگاه عظیم اقتصادی را رقم زده است ، در این بیانیه به عدم همکاری رئیس سازمان گسترش در خصوص تصاحب سایپا توسط وی اشاره کرده و عدم همکاری ایشان را در تضاد با فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان نموده است!؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استعفای رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از هیئت مدیره سایپا و عذرخواهی وی از مردم به دلیل عدم پاسخ گویی سایپا به مردم در خصوص خودروی تیبا موضوعی بود که داد سایپایی ها را در آورد به طوری که مجبور شدند در اقدامی عجولانه بیانیه ای را علیه سازمان گسترش تهیه و به رسانه ها ارسال نمایند.

به گزراش جهان مدیرعامل سایپا که هم اکنون متهم به اقداماتی است که مادام العمر شدن وی در این بنگاه عظیم اقتصادی را رقم زده است ، در این بیانیه به عدم همکاری رئیس سازمان گسترش در خصوص تصاحب سایپا توسط وی اشاره کرده و عدم همکاری ایشان را در تضاد با فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان نموده است!؟

همچنین مدیرعامل سایپا که در اشتباهی معنا دار تاریخ ثبت نام این خودرو را سال ۸۶ عنوان می نماید (زمان مدیرعاملی احمد قلعه بانی) و این در حالی است که مردم عادی نیز می دانند ثبت نام تیبا در آن تاریخ صورت نپذیرفته است.

با این حال مدیرعامل سایپا پا را فراتر نهاده و ثبت نام این خودرو را تبلیغاتی عنوان نموده و در این باره باید گفت که رونمایی از این خودرو قبل از انتخابات ریاست جمهوری و توسط رئیس جمهور محترم صورت پذیرفت.

مناقشه مدیرعامل ایدرو و سایپا در روزهای زمستانی پایان سال یکی از داغ ترین مباحث فصل خواهد بود. چرا که مجلس شورای اسلامی درصدد تحقیق و تفحص از تخلفات احتمالی مدیرعامل سایپا است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
2
کدام کار احمدی نژاد تبلیغاتی نبوده که این دومیش باشه ؟
از هسته ای بگیر تا الان که ادعای حکمران جهانی می کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
0
دمت گرم مختصر و مفید گفتی
نظرات بینندگان