arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹

ضرغامی: فضاي شاد براي تلويزيون در چهارشنبه سوری در نظرگرفته ایم

رييس سازمان صداوسيما با تاكيد بر ضرورت اطلاع‌رساني از حوادث چهارشنبه‌ آخر سال، افزود: اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي صورت گرفته در سال‌هاي گذشته، آسيب‌ها را به حد ملموسي كاهش داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس سازمان صداوسيما با تاكيد بر ضرورت اطلاع‌رساني از حوادث چهارشنبه‌ آخر سال، افزود: اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي صورت گرفته در سال‌هاي گذشته، آسيب‌ها را به حد ملموسي كاهش داده است.

سيد عزت‌الله ضرغامي كه در حاشيه‌ي چهاردهمين همايش معاونان اجتماعي فرماندهان انتظامي استان‌هاي سراسر كشور با خبرنگار سرويس تلويزيون و راديو ايسنا گفت‌وگو كرد، درباره‌ي پخش تصاوير مربوط به حادثه‌ديدگان چهارشنبه سوري از صداوسيما اظهار كرد: چند سالي است كه شبكه‌هاي تلويزيوني با همكاري دستگاه‌هاي مختلف در برنامه‌ها از جمله بخش‌هاي خبري، به آسيب‌ها و خطرات استفاده از لوازم انفجاري و محترقه بين جوانان مي‌پردازند.

وي ادامه داد: اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي مردم بسيار خوب بوده و آسيب‌هايي كه در سال‌هاي قبل در اين رابطه داشتيم به حد قابل توجه و ملموسي كاهش يافته است.

رييس سازمان صدا و سيما تاكيد كرد: اطلاع‌رساني درباره حوادث چهارشنبه آخر سال بايد صورت گيرد كه اين كار در چند سال گذشته انجام شده است.

وي در عين حال اضافه كرد: معمولا سه‌شنبه آخر سال بر حسب سنت مردم يك فضاي مفرح و شادي است كه سعي مي‌كنيم در برنامه‌هاي مختلف تلويزيوني اين فضاي شاد را فراهم كنيم.

رييس سازمان صدا و سيما خاطرنشان كرد: برنامه‌هاي شاد، سرگرم‌كننده و نمايشي از جمله برنامه‌هاي است كه براي اين روز در نظر گرفته شده است.

ضرغامي، عملكرد پليس در حوزه فرهنگي و اجتماعي را مطلوب توصيف كرد و افزود: نيروي انتظامي علاوه بر تامين نظم و امنيت و آرامش كشور توانسته است تحليل درستي از مسايل فرهنگي و اجتماعي داشته باشد.

وي ادامه داد: امروز پيچيدگي مقابله‌ي نرم با توطئه‌ها، آسيب‌ها و بزهكاري‌ها، احتياج به يك تحليل درست فرهنگي و اجتماعي دارد و با توجه به ضرورت كاري كه هست، پليس به خوبي در اين حوزه وارد شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
1
برای شادی مردم بهتره ضرغامی استعفا دهد.
vip
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
1
دیگه فایده نداره اقای ضرغامی شما 364 روز سالو برنامه های ماتمگونه پخش میکنین حلا یادتون اومده.دیگه صداسیما کلا جاشو داده به ماهواره عزیز
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۵:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
0
0
منظورتون از برنامه شاد اینه که همه کانال ها با هم مراسم کفن و دفن پخش می کنند ؟ سرگرم کننده یعنی از صبح بدون وقفه..نشون میدین؟ نمایشی یعنی همه کانالها با هم روضه خوانی دارند و نصایح و امر به معروف و نهی از منکر و شرط اول ازدواج نماز و روزه است دارین؟؟؟؟ وای ما که مردیم از خوشی . الهی خدا ماهواره رو ازمون نگیره. البته در تمام این سالها نشون داده شده که وقتی دیش جدید یا المبی جدید به وسیله دوستان وارد میشه یک حمله فراگیر به دیش ها و المبی ها میشه که همه اجبارا از تجهیزات جدید استفاده کنند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
0
0
آقای ضرغامی
اگه قبول داری که برنامه های مفرح پخش میشه پس چرا فقط یه روز شادی داشته باشیم؟
هرروز هم برنامه های شاد پخش کنید هم نوحه پخش کنید هم فیلم هم فوتبال و...
نظرات بینندگان