arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹

پرستار اوکراینی قذافی: بابا قذافی آدم خوبی است/به زودی پیش او بر می گردم+تصاویر

پرستار اوکراینی که ویکی لیکس از او به عنوان "بلوند جذاب" یاد می کند و هرجایی که سرهنگ قذافی مسافرت می کرد، با او می رفت به تازگی از لیبی رفته است و در کیو مستقر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرستار اوکراینی که ویکی لیکس از او به عنوان "بلوند جذاب" یاد می کند  و هرجایی که سرهنگ قذافی مسافرت می کرد، با او می رفت به تازگی از لیبی رفته است و در کیو مستقر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری انتخاب به نقل از فرست پست، وی انتظار دارد که بابا قذافی (انطور که خود، این دیکتاتور را صدا می زند) ، درگیری ها را در لیبی در طی این هفته ها خاموش کند تا بتواند در کنار او باشد.

وجود "گالینا کولوتنتسکا" اولین بار توسط اسنادی که توسط ویکی لیکس منتشر شد، فاش شد. و در ان سند، اشاره شده بود یک دیپلمات امریکایی به رابطه مخصوص او و قذافی پی برده بود.

این دختر اوکراینی که 28 ساله می باشد گفته می شود به شدت مورد اعتماد قذافی می باشد.

دلیل اعتماد قذافی به این دختر این است که یکی از سوء قصد کنندگان به قذافی را که زخمی شده بود را به صورت موفقیت امیز معالجه کرد.

شایعاتی در خصوص رابطه ی عاشقانه بین رهبر لیبی و این پرستار اوکراینی وجود دارد، اما دختر این پرستار اوکراینی که "تاتیانا" نام دارد این خبر را در مصاحبه با یک روزنامه اوکراینی تکذیب کرده است.

این پرستار اوکراینی در هواپیما همراه با 200 نفر از هموطنان خود از تریپولی به کیو رفت. او به یکی از همسفرانش در هواپیما گفته است: بابا قذافی خیلی آدم خوبی است. بابا قذافی پیروز خواهد شد و من تا یک ماه و نیم دیگر به لیبی برخواهم گشت.

این پرستار اوکراینی در حال حاضر در آپارتمانش در شهر "بروری" در نزدیکی کیو استراحت می کند. 

دختر این پرستار اوکراینی می گوید: مادر من یکی از اوکراینی هایی هست که برای قذافی کار می کند. به دلایلی، سرهنگ قذافی به زنان اهل لیبی اعتماد ندارد.




نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
0
6
قوبونت یا این عکس خانم پرستار نیست یا این خانم 28 ساله نیست. چشماتو باز کن کلاه سرت نره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
0
راست میگه این 28 ساله نیست. ولی زنه خوبیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
0
0
پدر دختره کیست
نظرات بینندگان