arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

واکنش نژادفلاح به اظهارات کريم باقري!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 قائم مقام باشگاه پرسپوليس نسبت به صحبت هاي کريم باقري واکنش نشان داد و گفت: هنوز در پرسپوليس وظيفه پول آوردن ندارم.

چندي پيش کريم باقري در مصاحبه اي عنوان کرد که برانکو ايوانکوويچ هنوز فهرست بازيکنان موردنظرش را به باشگاه نداده است. باقري همچنين نسبت به مشکلات مالي باشگاه انتقاد کرده بود.

نژادفلاح در واکنش به اين صحبت ها، اظهار کرد: کريم بزرگ ماست و ما خودمان او را به برانکو پيشنهاد داديم. ولي اينکه کانال ارتباطي من با برانکو ايوانکوويچ، کريم باقري بوده است، اين طور نيست که او بداند چه اتفاقي افتاده است.

وي افزود: مديرعامل (نژادفلاح)، با برانکو در ارتباط است و مذاکره با بازيکنان هم با اين نگاه انجام شده است. ليست بازيکنان هم از همين کانال خودم با برانکو بوده نه ديگران.

قائم مقام پرسپوليس درباره اينکه براي باشگاه پول آوري نداشته است، گفت: هنوز من وظيفه پول آوري به باشگاه ندارم. وزارت ورزش هنوز به من نگفته که اسپانسر بگيرم که ببينيم توان اين کار را دارد يا خير.

نژادفلاح ادامه داد: البته من همکاري با يکسري از اسپانسرها را مطالعه کردم ولي هنوز وظيفه اي به من تفويض نشده است. قرار بوده وزارت ورزش خودش اين کار را انجام بدهد.

قائم مقام پرسپوليس در پايان گفت: ضمن احترام به کريم باقري، بايد بگويم جذب اسپانسر برعهده من نيست و خود وزارت ورزش بايد در اين باره تصميم بگيرد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان