arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹

عاقبت 6 متجاوز به این زن

5 نفر كه با ضرب و شتم، اقدام به تجاوز به عنف خانمي كرده بودند، در شيراز شناسايي و دستگير شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
6 نفر كه با ضرب و شتم، اقدام به تجاوز به عنف خانمي كرده بودند، در شيراز شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری انتخاب؛ رئيس پليس آگاهي فارس در باره اين پرونده گفت: خانمي به پليس آگاهي مراجعه و اظهار كرد: مدتي پيش با فردي به نام «سياوش» آشنا شدم. او در اين مدت با وعده‌هاي خيالي مرا اغفال كرد و با چرب زباني مرا به خارج از شهر برد و در بيابان‌هاي اطراف 5 نفر از دوستانش به او ملحق شده و با توسل به زور مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند.


وي گفت: بررسي اين موضوع در دستور كار ماموران قار گرفت وكارآگاهان ابتدا با انجام چهره‌نگاري، چهره فرضي متهمان را ترسيم و با انجام اقدامات اطلاعاتي يكي از متهمان به نام «سياوش ـ م» را شناسايي و دستگير و براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل كردند. در بازجويي‌هاي انجام شده، متهم ابتدا منكر ضرب و شتم و تجاوز بود اما با توجه به مدارك مستند راهي جز بيان حقيقت نديد و به جرم خود با همدستي 5 نفر به نام‌هاي « كيانوش ـ ج»، «كورش ـ ش»، «فرخ ـ ج»، «عروج ـ ف» و «داريوش ـ ب» اعتراف كرد كه با تلاش ماموران يكي از همستان متهم دستگير شد. به گفته حيدري، با اعتراف متهمان، پرونده‌ تكميل و با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند و تلاش براي دستگيري ساير متجاوزان ادامه دارد.

حيدري در پايان خاطرنشان كرد: روابط پنهاني، اين فرصت را براي مجرمان ايجاد مي‌كند كه مشخصات واقعي خود را پنهان كنند و زماني هم كه خانمي دچار تعرض و سوء‌استفاده قرار گيرد، پيگيري‌هاي پليسي دشوار و گاهي طولاني خواهد ش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
1
11
6تا که مهم نیست عقرب سیاه 30 زن را هتک حرمت کرد تبرئه شد!! این هم قضاء ماست!
نظرات بینندگان