arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹

شكار سلطان شيشه جنوب تهران

رئيس كلانتري 159 بي‌سيم تهران از دستگيري دو قاچاقچي سابقه‌دار جنوب شرق پايتخت خبر داد و افزود: از متهمان 500 گرم شيشه نيز كشف شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس كلانتري 159 بي‌سيم تهران از دستگيري دو قاچاقچي سابقه‌دار جنوب شرق پايتخت خبر داد و افزود: از متهمان 500 گرم شيشه نيز كشف شده است.

امير هوشنگ اميري گفت: در راستاي افزايش ضريب امنيت محلات پايتخت، طرح «امنيت محله محور» در سطح وسيعي از مناطق جنوب شرق تهران اجرا شد.

به گفته رئيس كلانتري 159 بي‌سيم، اين طرح كه با مشاركت تعدادي از سازمان‌هاي مردم نهاد نظير شوراياري محلات صورت مي‌گيرد، با استقبال شهروندان ساكن در محدوده كلانتري بي‌سيم مواجه شده و نتايج مثبتي هم به همراه داشته است. وي در ادامه با اشاره به كشف 500 گرم شيشه در اين عمليات افزود: در راستاي اجراي اين طرح 2 تن از توزيع كنندگان سابقه‌دار مواد مخدر به نام‌هاي «حسن» معروف به «حسني» و «مجتبي» با اقدامات اطلاعاتي و عملياتي ماموران شناسايي و دستگير شدند.

اميري در ارتباط با چگونگي دستگيري اين متهمان تاكيد كرد: قاچاقچيان هنگامي كه با استفاده از يك دستگاه موتوسيكلت در حالي كه كودك خردسالي را نيز به منظور فريب ماموران به همراه داشتند و مي‌خواستند مقداري مواد مخدر را انتقال دهند، توسط ماموران تجسس كلانتري كه به صورت غير محسوس مسير تردد آنها را زير نظر گرفته بودند در اقدامي غافلگيرانه دستگير و از داخل كاپشن «حسن» نيم كيلوگرم شيشه كشف شد. رئيس كلانتري 159 بي‌سيم در پايان خاطرنشان كرد: پرونده‌اي در اين ارتباط تنظيم شده و موضوع در حال بررسي است.
نظرات بینندگان