arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

گلپایگانی: بزرگترین معروف حمایت از حکومت اسلامی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: بزرگترین معروف حمایت از حکومت اسلامی چه با زبان و چه با عمل است و بدترین منکر نیز مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان در سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) اظهار کرد: در دریایی از آتش که دور کشور را فراگرفته است ما به لطف تدابیر مقام معظم رهبری و نیروی نظامی در امنیت کامل هستیم.

وی افزود: اگر دشمنان قسم خورده ما احتمال می‌دادند که می‌توانند ذره‌ای به کشور آسیب بزنند درنگ نمی‌کردند اما آمادگی، قدرت و هیبت نیروی‌های سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی به آنها اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.

گلپایگانی بابیان اینکه اکنون هیچ جایی از اسرائیل در امنیت نیست، خاطر نشان کرد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری حکومت اسلامی برپایه قرآن و تعالیم بنا شده است و بزرگترین معروف حمایت از حکومت اسلامی چه با زبان و چه با عمل است و بدترین منکر نیز مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: همه ماه‌ها، ماه خداست اما ماه رمضان ویژگی‌هایی دارد، در این ماه نفس کشیدن و حتی خواب مومن ثواب تسبیح را دارد.

وی با بیان اینکه امروز آسایش و آرامش کشور از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امروز در ایران دینداری و کمال وجود دارد و حکومت نه تنها مانع دین مردم نیست، بلکه مروج دین هم است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری به خفقان زمان پهلوی اشاره کرد و افزود: در آن زمان نگهداری نهج البلاغه در منازل جرم محسوب می‌شد همچنین در خانه یک مرجع را می‌بستند و نمی‌گذاشتند هیچ فردی به آنجا رفت و آمد کند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در هر سال اضافه کرد: امسال شاهد مراسم بی نظیری بودیم که مردم برای سالگرد امام خمینی (ره) گرفتند و بعد از 26 سال نه تنها کشور ما بلکه نزدیک به 80 کشور دنیا برای این مراسم آمده بودند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز ما عدم انتقال اطلاعات از نسل فعلی به نسل آینده است، به جشن‌های سلطنتی 2500 ساله اشاره کرد و گفت: فساد سرتاسر آن رژیم را گرفته بود، اما امام با همراهی، همدلی، همزبانی و پشتیبانی مردم کارها را پیش می‌برد.

وی افزود: اکنون وظیفه ما این است که به خانواده شهدا احترام بگذاریم چرا که این امنیت را مرهون خدا شهدایمان هستیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان