arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۸۹

قیمت خانه های "مسکن مهر" متری چقدر است؟

فارس: وزير مسكن و شهرسازي گفت: هزينه‌هاي ساخت مسكن در طرح مسكن مهر براي سال آينده نيز هيچ تغييري نمي‌كند و با قيمت 300 هزار تومان در هر مترمربع انجام مي‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فارس: وزير مسكن و شهرسازي گفت: هزينه‌هاي ساخت مسكن در طرح مسكن مهر براي سال آينده نيز هيچ تغييري نمي‌كند و با قيمت 300 هزار تومان در هر مترمربع انجام مي‌شود.

علي نيكزاد در جريان سفر سوم هيئت دولت به لرستان در حاشيه بازديد از طرح‌هاي عمراني شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: از زمان اجراي طرح مسكن مهر در دولت نهم و دهم تاكنون، 2 ميليون و 500 هزار واحد مسكوني در مناطق مختلف شهري و روستايي تحويل متقاضيان شده است و اين تعداد شامل واحدهاي مسكوني شهري و روستايي، واحدهاي احداثي بافت‌هاي فرسوده شهرهاي بالاي 25 هزار نفر و زير 25 هزار نفر و شهرهاي جديد است.

وزير مسكن و شهرسازي گفت: تا قبل از اجراي مسكن مهر شمار كل واحدهاي مسكوني شهري و روستايي ايران 18 ميليون واحد شامل 13 ميليون و 300 هزار واحد شهري و 4 ميليون و 700 هزار واحد مسكن روستايي بوده است.

نيكزاد گفت: برهمين اساس ساخت 2 ميليون و 500 هزار واحد مسكوني طي اين مدت در قالب مسكن مهر يكي از اقدامات مهم و چشمگير دولت است.

وزير مسكن و شهرسازي گفت: هزينه‌هاي ساخت مسكن در طرح مسكن مهر براي سال آينده نيز هيچ تغييري نمي‌كند و با قيمت 300 هزار تومان در هر مترمربع انجام مي‌شود.

نيكزاد درباره تاسيسات واحدهاي مسكوني طرح مهر نيز گفت: در خصوص تاسيسات آب و برق و گاز مسكن مهر هيچ مشكلي وجود ندارد و همزمان با تكميل مراحل ساخت و ساز همزمان با پيشرفت گاز و آب و برق و فاضلاب آنها انجام مي‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
2
عجب مملکتیه 2500000 واحد مسکونی ساخته شده اما آب آب تکان نخورده!!! فکر می کنم همه بی خانمان بودند!! میشه این واحدهای ساخته شده را بتفکیک شهرها بگید تا ما بهتر بتوانیم وجود آنها را لمس کنیم؟!
علی خسروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
2
بابا بس کنید این قدر شعارهای الکی ندهید واقعیت چیز دیگری است فرزند بنده 4 سال ایت پول داده است برای مسکن مهر فقط امروز فردا شده و حال می گویند 23 میلیون بدهید مابقی قسط است تازه محوطه سازی و خیلی مخارج با خودمان است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
علی آقا اگه قرار باشه الکی حرف نزنن که لال از دنیا میرن همگی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
1
1
من نميدونم ازکجااين حرفای الکی رودرميارين؟؟؟؟؟چطور متری 300000تومن درصورتی که الآن مثلا توسمنان متری 600000هست.جوان بيچاره ازکجاببِاره25ميليون يابيشتربرا خونه بده.اسمش مسکن مهره ولی هیچ فايده ای نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان