arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

خوردبین: برکنار شدن نژادفلاح را تبریک می‌ گویم؛ هر چه پول در باشگاه بود، نژادفلاح به هدر داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرفداری- محمود خوردبین در خصوص انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: "به نظر من ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس خوب است. مهم این است که انتخاب هیئت مدیره همزمان با آغاز برنامه‌های تیم است و این یعنی که باشگاه می‌تواند برای جذب بازیکنان جدید وارد عمل شود، هرچند الان هم زمان زیادی را از برای جذب بازیکن از دست داده‌ایم."

وی در مورد برکناری محمدحسین نژادفلاح از پست قائم مقامی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: "مسئول اجرایی باشگاه باید از بین یکی از اعضای هیئت مدیره انتخاب می‌شد که نژادفلاح عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیست."

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند زادمهر و کاشانی اعضای خنثی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هستند، عنوان کرد: "من نمی‌توانم این مسئله را قبول کنم. امثال زادمهر و کاشانی می‌توانند با یک راهنمایی خود به باشگاه کمک کنند."

خوردبین درباره عملکرد نژادفلاح در پرسپولیس گفت: "به نظر من عملکرد نژادفلاح اصلاً خوب نبود. در زمان او مشکلات زیادی داشتیم و یعنی کل تیم با نژادفلاح مشکل داشتند. نژادفلاح به عنوان مدیر باشگاه هیچگاه کارها را در زمان خود انجام نمی‌داد. در مجموع برکنار شدن نژادفلاح را به تمام پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم!"

وی ادامه داد:‌ "نژادفلاح هیچ کار مثبتی انجام نداد که بخواهم از او دفاع کنم. البته همیشه به من می‌گفت شما بزرگ ما هستی اما هیچ‌وقت این موضوع را در عمل ثابت نکرد. اتفاقاً او همیشه دنبال این بود که مرا عوض کند اما این اتفاق رخ نداد."

به گزارش تسنیم؛ سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: هیچکدام از بازیکنان نژادفلاح را قبول نداشتند، چون نتوانست آنطور که باید و شاید برای پرسپولیس کاری انجام دهد. ما در زمان نژادفلاح همیشه برای سفر، تهیه بلیت و هتل مشکل داشتیم. یک کارمند یک شرکت هواپیمایی به ما برای خرید بلیت هواپیما 120 میلیون کمک کرد اما نژادفلاح پول این فرد را نداد تا از کار بیکار شود."

خوردبین تصریح کرد: "هر چه پول در باشگاه بود، نژادفلاح به هدر داد. مشکلی که برای آن کارمند به وجود آمد یک نمونه از مشکلات نژادفلاح بود. متأسفانه هنوز هزینه سفرهای تیم به قطر، مسجدسلیمان، اهواز و تبریز پرداخت نشده است."

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نژادفلاح با سید جلال حسینی قرارداد امضا کرده است، اظهار داشت: "حسینی برای کار مالیاتش به باشگاه آمده بود اما نژادفلاح گفت که او پرسپولیسی شده است. حالا ممکن است این اتفاق در آینده رخ بدهد اما حسینی هنوز بازیکن پرسپولیس نیست."

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم برای جذب بازیکنان جدید چه زمانی وارد بازار نقل‌وانتقالات می‌شود، خاظرنشان کرد: "در چند روز آینده برانکو تمام کارهای مربوط به جذب بازیکنان را انجام می‌دهد."

نظرات بینندگان