arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۹۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۸۹

شکایت کوچک زاده از مطهری: ایشان به من فحش داد؛ فیلمش موجود است

مهدی كوچك‌زاده از علی مطهری نماینده تهران به دلیل هتاكی وی در صحن علنی مجلس شكایت كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدی كوچك‌زاده از علی مطهری نماینده تهران به دلیل هتاكی وی در صحن علنی مجلس شكایت كرد.

به گزارش فارس مهدی كوچك‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از علی مطهری نماینده تهران در مجلس به دلیل هتاكی وی در صحن علنی مجلس به قوه قضاییه رسماً شكایت كرد.

متن شكایت‌نامه كوچك‌زاده از علی مطهری كه در سایت شخصی كوچك‌زاده منتشر شده بدین شرح است:

ریاست محترم قوه قضائیه
آیت‌الله صادق لاریجانی دامت بركاته

با اهداء سلام و آرزوی توفیق، حادثه هتاكی و دشنام‌ آقای علی مطهری به اینجانب "مهدی كوچك‌زاده" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، چیزی است كه می‌خواستم به حرمت حاصل عمر امام "ره"، آیت‌الله شهید مرتضی مطهری، از كنار آن بگذرم چرا كه به تعبیر قرآن كریم "و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما".

ولی با توجه به تذكر آقای مطهری در فراز آخر شكایتی كه برای شما ارسال نموده، و در ادامه همین شكایت آورده شده است، مبنی بر اینكه "اگر امروز كوتاهی شود، این پدیده شوم (منظور فحاشی) دامن همه را خواهد گرفت و این لكه ننگ بر دامان انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند" و فقط به منظور حفظ حرمت انقلاب اسلامی و مجلس شورای اسلامی كه باید در رأس امور باشد! این شكایت را تنظیم و به محضرتان تقدیم می‌دارم.

امید است به موازات دستوری كه برای رسیدگی به شكایت ایشان صادر می‌فرمایید امر فرمایید تا به شكایت اینجانب "مهدی كوچك‌زاده"، كه علیرغم ارادت قلبی به بزرگان و بزرگ‌زادگان واقعی هیچ نسبتی اعم از سببی و نسبی با هیچ بزرگ و بزرگزاده‌ای ندارم، نیز رسیدگی نمایند تا بی‌طرفی دستگاه قضا بر همگان اثبات شود و نتوانند ادعا كنند كه در این كشور برخی بزرگ‌زادگان از همه قید و قانونی آزادند و این فقط ضعفا و غیر مرتبطین با بزرگ‌زادگانند كه به خطاهایشان رسیدگی می‌شود.

لازم به یادآوری است با اصرار نایب رئیس محترم مجلس و تحت اشراف ریاست مجلس (اخوی گرامی جنابعالی) فحاشی آقای مطهری بر خلاف قوانین از متن چاپ شده مذاكرات آن روز مجلس حذف گردیده است! ولی فیلم و نوار صدای ایشان در آرشیو مجلس موجود است.

حادثه از این قرار است كه آقای علی مطهری در حین نطق خود در مجلس كه از رادیوی مجلس برای عموم به طور زنده پخش می‌شد توهین و فحاشی‌هایی به اینجانب كردند كه بر اساس مواد 608 و 609 قانون مجازات اسلامی كه اشعار می‌دارد:

ماده 608 - توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ ركیك چنانچه موجب حد قذف نباشد به مجازات شلاق تا (74) ضربه و یا پنجاه هزار ریال تا یك میلیون ریال جزای نقدی خواهد بود.

ماده 609 - هر كس با توجه به سمت، یكی از رؤسای سه قوه یا معاونان رئیس‌جمهور یا وزرا یا یكی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا نمایندگان مجلس خبرگان یا اعضای شورای نگهبان یا قضات یا اعضای دیوان محاسبات یا كاركنان وزارتخانه‌ها و مؤسسات و شركت‌های دولتی و شهرداری‌ها در حال انجام وظیفه یا به سبب آن توهین نماید به 3 تا 6 ماه حبس و یا تا (74) ضربه شلاق و یا پنجاه هزار تا یك میلیون ریال جزای نقدی محكوم می‌شود.

قطعا مستحق مجازات می‌باشند.

البته پیش از آن نیز ایشان با اظهار مطالبی توهین‌آمیز نسبت به نام خانوادگی من به پدر و خانواده من اهانت كرده‌اند كه از برنامه زنده رادیو گفتگو پخش و ملت ایران آن را شنیده‌اند و نوار صدای آن نیز در آرشیو صدا و سیما موجود است و این نشان می‌دهد ایشان بر تكرار عمل زشت و مجرمانه خود اصرار دارند و احتمال تكرار آن نیز بسیار زیاد است.

گذشته از اینكه باید بررسی شود كه چرا برخی فرزندان بزرگان انقلاب ما به این انحطاط كشیده شده‌اند و بنده از ریشه‌یابی آن در اینجا پرهیز می‌كنم، نظر به اینكه فیلم و صدای فحاشی آقای مطهری هم در مجلس و هم در برنامه رادیو گفتگو موجود و نیازی به تحقیقات پیچیده برای شناسایی مجرم و جرم نمی‌باشد، مستدعی است دستور اقدام عاجل در خصوص اجرای حكم در ملأ عام پس از اثبات جرم در دادگاه صالح، صادر فرمایید.

اگر امروز كوتاهی شود، این پدیده شوم دامن همه را خواهد گرفت و این لكه ننگ بر دامان بزرگ‌زادگان در انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند. قبلاً از حسن توجه جناب عالی سپاسگزارم.

با تقدیم احترام
مهدی كوچك‌زاده
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی
برچسب ها: مطهری ، کوچک زاده
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Australia
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
1
این آقا اینقدر که علی مطهری حالشو گرفته دچار یه سری مشکلات عصبی شده.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
1
حتما فحاشی که به خانوم هاشمی توهین کرد برادر کوچک زاده بوده که اینجوری برای نجاتش دستو پا میزنه.اگه مطهری فحش ناموسی بهت داده چرا قبلا شکایت نکرده.
محمود
|
Netherlands
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
1
آقای کوچک زاده خوشحالم از این جهت که به قوه قضائیه پناه بردید واز آن استمداد کردیدولی شعارهایی که در مجلس به قول خودتان به سران فتنه دادید وحکم به اعدام آنها دادید.بعید می دانم که اهل قانون باشید.چون اگراهل قانون بودید رفتار قانونی از خود نشان می دادیدنه شعاری!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
1
کوچک زاده پاچه خوار
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
0
متن شکایت را دو بار خواندم. اگر متن قوانین را این نمایندگان محترم این گونه بنویسند مایه شرمساریست. لااقل متن شکایت را به یکی از میرزاهای جلوی دادگستری در خیابان صوراسرافیل می دادند تنظیم کند تا آبروی هر چه نماینده است محفوظ بماند.
نظرات بینندگان