arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۸۹

احمدی نژاد به نمایندگان مجلس: شما از آقاي نامجو، پسر مومن حيف‌تان نمي‌آيد

رييس‌جمهور در جلسه استيضاح وزير نيرو خطاب به نمايندگان مجلس گفت: بدانيد ما در خدمت شما پاي آرمان عدالت و خدمت‌گذاري هستيم، در اين ميان آقاي مهندس نامجو نيز وزير موفق، مخلص و پركاري است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس‌جمهور در جلسه استيضاح وزير نيرو خطاب به نمايندگان مجلس گفت: بدانيد ما در خدمت شما پاي آرمان عدالت و خدمت‌گذاري هستيم، در اين ميان آقاي مهندس نامجو نيز وزير موفق، مخلص و پركاري است.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، دكتر محمود احمدي نژاد ظهر امروز(يك شنبه) در جلسه استيضاح وزير نيرو ضمن ابراز خرسندي از ديدار با نمايندگان مجلس گفت: اي كاش كه اين ديدار براي جلسه استيضاح نبود و ما براي همكاري‌هاي بيشتر بين دولت و مجلس خدمت شما مي‌رسيديم.

وي با ابراز تشكر از نمايندگان استيضاح‌كننده گفت: مطالبي كه مطرح شد، گرچه از روي دلسوزي بود، اما به هر ترتيب آقاي ثروتي مي‌خواهد با سرعت دو هزار جلو برود، در حالي كه دو هزار ظرفيت بودجه نيست. امكانات دولت مشخص است و دولت و وزارت نيرو از همين ظرفيت استفاده مي‌كند و جلو مي رود.

احمدي‌نژاد خطاب به نمايندگان مجلس تصريح كرد: بدانيد ما در خدمت شما پاي آرمان عدالت و خدمت‌گذاري هستيم در اين ميان آقاي مهندس نامجو نيز وزير موفق، مخلص و پركاري است، شما كارهاي انجام شده را ببينيد و نسبت به قبل مقايسه كنيد، در دوره آقاي نامجو كار وزارت نيرو سريعتر ،بهتر و پربارتر جلو مي‌رود.

احمدي‌نژاد همچنين تصريح كرد: اصلا بحث‌ها و سوال و جواب‌ها را كنار بگذاريد، شما از آقاي نامجو پسر مومن، دلسوز و پاك حيف‌تان نمي‌آيد.

وي افزود: همچنين شما نمايندگان لطف كنيد تا آقاي نامجو در دولت باشند و خدمت‌شان را ادامه دهند. ما تمام تعهداتي كه خودمان در سفر استاني پذيرفتيم، انجام مي‌دهيم و در خدمت شما هستيم.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه اعداد و ارقام مطرح شده از بودجه ناقص بوده است، گفت: همين امسال تخصيص عمراني ما به فضل الهي علي‌رغم اين‌كه روي صندوق توسعه هم حساب كرده بوديم، بالاي 75 درصد تخصيص خواهيم داشت كه در نوع خود كار بسيار ارزشمندي است.
برچسب ها: احمدی نژاد ، نامجو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
س
|
United States of America
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
0
0
منظورش نامجوی خواننده بوده بابا، حواستون کجاست؟ :))
نظرات بینندگان