arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۴

اسرائیل فساد مالی عباس را فاش کرد

رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی به وضعیت سفرهای رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و دیگر رهبران آن با خارج از فلسطین طی سال‌های مختلف پرداخت و اعلام کرد علی‌رغم وضعیت بد مالی این نهاد، رهبران آن از سفرهای خارجی خود دست نکشیده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  رژیم صهیونیستی در واکنش به پیوستن فلسطین به دادگاه جنایات کیفری (اول آوریل 2015) و قصد تشکیلات خودگردان برای ارائه شکایات ضد اسرائیلی به این دادگاه، فساد مالی «محمود عباس» (ابومازن) رئیس تشکیلات خودگردان و برخی دیگر از اعضای این تشکیلات را افشا کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی «ریشت بیت» امروز (یکشنبه) فاش کرد که سفرهای عباس و «صائب عریقات» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» و «جبریل رجوب» دیگر عضو تشکیلات به خارج در خلال سه سال اخیر معادل نیمی از مخارج فلسطین بوده است.

ریشت بیت ابتدا با وضعیت اقتصادی سخت تشکیلات خودگردان آغاز کرد و افزود: اما این وضعیت سخت اقتصادی بر سفرهای رهبران تشکیلات خودگردان تاثیری نگذاشت و تعداد روزهایی که آنها در خارج به سر بردند (در سال 2014) مابین 150 تا 170 روز بوده ست.

وبگاه اینترنتی ریشت بیت در ادامه افزود: ابومازن در سال 2012 ، 188 روز و در سال 2013 ، 166 روز را در خارج از فلسطین گذرانده و عریقات و الرجوب در رتبه‌های دوم و سوم با 150 تا 170 روز قرار دارند.

بنا بر این گزارش، با شروع امسال (2015) عباس 81 روز، الرجوب 61 روز، عریقات 7 روز، یاسر عبد ربه 48 روز، نیبل شعث 40 روز، سلام فیاض 53روز، محمود الهباش 51 روز، ماجد فرج 52 روز، محمد اشتیه 35 روز، و رامی الحمدالله 16 روز را در خارج از فلسطین به سر برده‌اند.

کارشناسان معتقدند که رژیم صهیونیستی با این اقدامات به دنبال ترور شخصیتی عباس و دیگر رهبران تشکیلات خودگردان در افکارعمومی جامعه فلسطینی در راستای جنگ روانی است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان