arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۸۹

زنان عضو منافقین، حق ندارند ازدواج کنند یا بچه دار شوند!

70 درصد از زنان عضو منافقین مجردند و تاكنون ازدواج نكرده‌اند و از سال 1364 به بعد بچه‌دار شدن در تشكیلات منافقین ممنوع شد اما حاملگی‌های ناخواسته وجود داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

70 درصد از زنان عضو منافقین مجردند و تاكنون ازدواج نكرده‌اند و از سال 1364 به بعد بچه‌دار شدن در تشكیلات منافقین ممنوع شد اما حاملگی‌های ناخواسته وجود داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور كشور)، یكی از افراد جدا شده از گروهك منافقین با بیان این مطلب افزود: 70 درصد از زنان منافقین مجرد بوده و تاكنون ازدواج نكرده‌اند و در مجموع 10 درصد از زنان سازمان كه متاهل بوده‌اند دارای فرزند هستند.

وی اظهار داشت: از سال 1364 به بعد بچه‌دار شدن در تشكیلات منافقین ممنوع شده اما حاملگی‌های ناخواسته نیز وجود داشت و در 25 سال گذشته از این مجموع كمتر از یك درصد در عراق یا اروپا بچه‌دار شده‌اند و مابقی مربوط به قبل از سال 1364 شمسی می‌باشد.

وی با بیان اینكه گرایش زنان به فعالیت‌های مدنی و مطرح شدن در زیر مجموعه فمینیسم، بازاری است كه در قرن حاضر به ناحق مورد سوءاستفاده سازمان‌ها و احزاب سیاسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: زنانی كه در پادگان اشرف یا در اورسوراواز بایگانی شده‌اند از هر نوع آزادی اجتماعی به دور هستند زیرا این زنان در تشكیلات سازمان مجاهدین حق انتخاب همسر نداشتند و تا سال 1368 شمسی تشكیلات منافقین مشخص می‌كرد كه كدام زن با كدام مرد ازدواج كند.

وی در ادامه گفت: از سال 1368 شمسی تاكنون حق ازدواج از زنان و مردان منافقین در عراق و سایر نقاط دنیا سلب شده و آنها حق زندگی خانوادگی و زناشویی ندارند ضمن اینكه فرزندان این افراد از آنها جدا شده و در اروپا نگهداری می‌شوند.
وی بیان داشت: 200 دختر جوانی كه گاهاً از آنها بعنوان صف مقدم تبلیغات در عكس‌های پادگان اشرف استفاده می‌شود، بین سال‌های 1999 تا 2003 میلادی از اروپا به پادگان اشرف اعزام شده‌اند و باید گفت 99 درصد آنان همان فرزندان شیرخوار و كودكی بودند كه از سال 1368 شمسی بزور از پدران و مادران خود جدا شده و به اروپا ارسال گردیدند.

این عضو جدا شده از منافقین به فضای خفقان و غیر انسانی حاكم بر اردوگاه تشكیلات منافقین اشاره كرد و گفت: زنان سازمان مجاهدین همانند دختران و زنان در جامعه جهانی كه می‌بایست از نعمت داشتن زندگی شخصی، عشق و عاطفه برخوردار باشند، نیستند و تشكیلات منافقین از آنان دختران و زنانی جنگی و بی‌عاطفه تولید كرده است كه با ازدواج و قوانین زناشویی كه در تمامی جوامع بشری مرسوم است بیگانه‌اند ضمن اینكه تشكیلات منافقین حق هیچ نوع انتخابی برای زندگی شخصی خود ندارند و حق تحصیل و استفاده از دانش نوین جامعه بشری را نیز ندارند.

وی با بیان اینكه منافقین در اروپا با ژست‌های حقوق بشری تلاش می‌كنند خود را جماعتی طرفدار حقوق بشر و حقوق زنان معرفی كنند، گفت: منافقین در خارج از عراق و به طور خاص در اروپا از مساوات و آزادی زنان حرف می‌زنند، گروه‌ها و تشكل‌های بسیار زیادی بنام زنان ایجاد كرده و در گروه‌های حقوق بشری فعالیت می‌كنند و بنام زنان و دفاع از آزادی زنان ایران، كنفرانس و سمپوزیوم برگزار می‌كنند اما دریغ از آنكه خود ذره‌ای به آن اعتقاد و التزام عملی داشته باشند.

نظرات بینندگان