arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۱۵ تير ۱۳۹۴

اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی از ساعت 18 امروز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی مشترک سال 94 دستگاه‌های اجرایی کشور از ساعت 18 امروز (دوشنبه) 15 تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعداد 193 هزار و 468 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده بودند اظهار کرد: از این تعداد 75 هزار و 31 نفر زن و 118 هزار و 437 نفر مرد بوده‌اند. از 193 هزار و 468 داوطلب ثبت نام کننده 121 هزار و 219 داوطلب در جلسه آزمون حاضر و 72 هزار و 249 داوطلب غایب بودند. از 121 هزار و 219 داوطلب حاضر 43 هزار و 675 نفر زن و 77 هزار و 544 هزار نفر مرد بودند.

وی افزود: این‌ آزمون در روز جمعه اول خرداد 94 در 58 شهرستان مختلف کشور و 108 حوزه امتحانی برگزار گردید. براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نتیجه اولیه این آزمون از ساعت 18 امروز روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان برای دسترسی به نتیجه لازم است از طریق شماره داوطلبی یا شماره پرونده و مشخصات شناسنامه‌ای اقدام نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش و آموزش کشور با تاکید بر اینکه برای کلیه داوطلبان حاضر براساس اولین انتخاب، کارنامه صادر شده است گفت: آن دسته از داوطلبانی که حد نصاب لازم را به دست نیاورده‌اند می‌توانند با مشاهده کارنامه آزمون از وضعیت علمی خود مطلع شوند.

توکلی در مورد داوطلبانی که حد نصاب لازم را به دست آوردند توضیح داد: این دسته از داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش یا تکمیل اطلاعات خواسته شده در بندهای مربوط به سهمیه، سابقه خدمت، وضعیت معلولیت، استان یا شهر بومی در هر انتخاب رشته شغل محل از امروز لغایت یکشنبه 21 تیرماه اقدام نمایند.

اعلام فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در دهه اول مرداد ماه

وی تاکید کرد: دارا بودن حد نصاب به منزله معرفی برای شرکت در مراحل بعدی یعنی مصاحبه و گزینش نخواهد بود و داوطلبان پس از تکمیل اطلاعات مربوط به امتیازات بومی و سایر موارد مجددا با توجه به ضوابط نمره کل نهایی مصاحبه می‌شوند و فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در دهه اول مرداد ماه برای مراجعه به دستگاه‌های اجرایی جهت انجام مصاحبه گزینش و غیره از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

مشاورعالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون اظهار کرد: ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور 7448 نفر است.
نظرات بینندگان