arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۸۹

سردار نقدی: کار برای ارشاد واماندگان از انقلاب را لازم نیست به شعار ها بکشیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خروج از اعتدال آن است که هر کس لغزشی از او سر زد را ضد انقلاب بدانیم و علیه او شعار بدهیم و راه را برای بازگشت افراد خطا کار، به مسیر انقلاب ببندیم، گفت: البته کسانی هم که لغزش داشته اند باید بدانند که بدون اعلام برائت از فتنه گران، ملت آن ها را نمی پذیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خروج از اعتدال آن است که هر کس لغزشی از او سر زد را ضد انقلاب بدانیم و علیه او شعار بدهیم و راه را برای بازگشت افراد خطا کار، به مسیر انقلاب ببندیم، گفت: البته کسانی هم که لغزش داشته اند باید بدانند که بدون اعلام برائت از فتنه گران، ملت آن ها را نمی پذیرد.

به گزارش مهر، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در گفتگویی اظهار داشت: عقب ماندن یا جلو زدن از ولایت هردو گمراهی است. وقتی انسان همراه کشتی ولایت نباشد، چه جلو بیفتد و چه عقب بیفتد غرق خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از افراط و تفریط در هر کاری افزود: بسیجیان که حلقه اول دایره ولایت و پیشتاز عمل عالمانه به منویات رهبری هستند، هیچ گاه گرفتار افراط و تفریط نمی شوند و مثل همیشه تا رسیدن به قله های پیروزی که همان حاکمیت اسلام بر جهان است، گام به گام پشت سر امام خامنه ای دامت برکاته حرکت می کنند.
 
سردار نقدی همچنین گفت: بسیجیان هشیار تر از آنند که با شعار های افراطی، امکان مظلوم نمایی افراد منحرف و فتنه گر را فراهم آورند.
 
وی با تاکید بر لزوم مقابله حداکثری با فتنه گران و مزدوران صهیونیسم جهانی خاطر نشان کرد: شعار مرگ، بر منحرفانی که برای بر هم زدن امنیت کشور و زمینه سازی تجاوز بیگانگان، نوکری استکبار را می کنند و با هدایت رسانه های اجنبی تلاش می کنند صحنه های آشوب را برای غوغا علیه جمهوری اسلامی فراهم کنند، افراط نیست.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مطالبه محاکمه و مجازات این مفسدین، حق همه ملت است و با صدای بلند باید علیه این دونفر فاسق و مفسد فی الارض و نوکر و جیره خوار اجنبی، فریاد زد و مجازات سریع آنان را خواستار شد.
 
وی در تبیین شاخصه های اعتدال سیاسی تصریح کرد: خروج از اعتدال آن است که هر کس لغزشی از او سر زد را ضد انقلاب بدانیم و علیه او شعار بدهیم و راه را برای بازگشت افراد خطا کار، به مسیر انقلاب ببندیم. البته کسانی هم که لغزش داشته اند باید بدانند که بدون اعلام برائت از فتنه گران، ملت آن ها را نمی پذیرد.
 
سردار نقدی اضافه کرد: کار برای ارشاد واماندگان از انقلاب را لازم نیست به شعار ها بکشیم و آن ها اگر به انقلاب برنگردند سرنوشتی مثل بقیه گمراهان و جاماندگان از انقلاب داشته ونام شان برای همیشه تاریخ به رسوایی برده خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
0
0
ارزششو نداره جواب بدم خوب میشی سردار زززززززززززززززز
نظرات بینندگان