arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۰۴ بهمن ۱۳۸۹

5 مرد، مزاحم تلفنی یک زن را كشتند

عاملان قتل جوان 20 ساله‌ای که در یکی از محلات یزد از پای درآمده است به جرم خود اعتراف کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عاملان قتل جوان 20 ساله‌ای که در یکی از محلات یزد از پای درآمده است به جرم خود اعتراف کردند.
به گزارش انتخاب؛ محمود زینلی، رئیس پلیس آگاهی استان یزد اظهار داشت: ماموران 5 تن را که در قتل جوان 20 ساله دخالت داشتند، دستگیر کردند.
وی افزود: به دنبال قتل جوان 20ساله‌اي به نام «محمد» در یکی از محله‌های شهر و با توجه به انجام قتل در برابر دیدگان همسایه‌ها، ماموران با تلاش شبانه‌روزی موفق به دستگیری قاتلان شدند. زینلی ادامه داد: با تحقیقات میدانی مشخص شد که در زمان قتل 3 تن با قربانی درگیر و پس از قتل با سوار شدن بر یک موتوسیکلت از محل متواری شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی بدنی از قربانی 2 گوشی تلفن همراه کشف و با بررسی فنی و پلیسی، 2 تن به نام‌های داوود و نازیلا که زن و شوهر بودند را شناسایی کردند.
زینلی بیان داشت: ماموران خانه آنها را نیز شناسایی و در فرصتی مناسب این زن و مرد را دستگیر کردند.
وی افزود: داوود در بازجویی‌های پلیس، ادعای بی‌گناهی کرد تا اینکه گفت: مدتی بود که همسرم مزاحم تلفنی داشت و هرچه تلفن وی را تغییر می‌دادم باز هم پس از مدتی مزاحم پیدا می‌کرد تا اینکه پس از مدتی به همسرم گفتم با مرد مزاحم قرار ملاقات بگذارد تا یکدیگر را ببینند و از طرف دیگر برادر ناتنی‌ام به نام محمد را از موضوع آگاه کردم و برادرم نیز با چند تن از دوستانش به محل آمدند و در پشت درختان مخفی شدند.
زینلی خاطرنشان کرد: بنابر اظهارات متهم، از آنجا که مقتول متوجه تعقیب آنها شده بود، وی را در کوچه‌های اطراف پس از تعقیب گرفتند.
برادر ناتنی داوود با مقتول درگیر شده که در این زمان زنی پنجره را باز کرده که همه فرار کرده‌اند، بعد شنیده که با قیچی آرایشگری آن پسر را زده است.
رئیس پلیس آگاهی یزد خاطرنشان کرد: با اطلاعات به دست آمده، محل کار برادر ناتنی داوود شناسایی شد و در عملیاتی وی به همراه 3 تن از دوستانش که در زمان قتل حضور داشتند، دستگیر شدند و محمد نیز در تحقیقات به زدن پسر جوان با قیچی آرایشگری اعتراف کرد.
نظرات بینندگان