arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۴

برنامه برانکو برای ساختن پرسپولیس از پایتخت ترکیه آغاز می شود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال پرسپولیس در طول اردوی برون مرزی خود طی روزهای 24 ، 26 و 29 تیر ماه بازی های دوستانه برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای برپایی اردوی برون مرزی خود صبح یکشنبه تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از مناطق خوش آب و هوای ترکیه مستقر خواهد شد و در طول اقامت خود سه بازی دوستانه انجام خواهد داد کاروان تیم فوتبال پرسپولیس اردوی خود را روز پنجشنبه یک مرداد ماه به پایان خواهند رساند و عازم تهران خواهند شد.

تیم فوتبال پرسپولیس برای برپایی اردوی برون مرزی خود به منطقه دیزیلچه حمام می رود. این منطقه شهری کوچک بیست هزار نفری را در خود جای داده است در فاصله 75 کیلومتری آنکارا و در مسیر استانبول قرار دارد سرخپوشان در مدت اردو در هتل پاتالیا مستقر خواهند شد این هتل دارای استخر های سرپوشیده و روباز ، سونا ، جکوزی ، سالن آمفی تئاتر ، همایش و جلسات است.

همچنین 4 زمین فوتبال استاندارد و سالن های بدنسازی برای استفاده تیم های فوتبال تدارک دیده شده است این هتل دو هفته پیش میزبان تیم ملی امید ایران بود از ویژگی های این هتل برخورداری از ساختمان های جداگانه است که می تواند به صورت مجزا مورد استفاده بازیکنان اعضای کادر فنی و همراهان تیم قرار بگیرد همچنین در طول برگزاری اردو به شکلی برنامه ریزی می شود که تیم های حاضر در هتل در زمان های جداگانه امکان استفاده از رستوران و سایر امکانات را دارند این هتل در منطقه کوهستانی و جنگلی با آب و هوای ییلاقی قرار دارد که طبق کارشناسان هواشناسی در ایام حضور سرخپوشان درجه هوا بین 18 تا 22 درجه سانتی گراد خواهد بود این شرایط آب و هوایی امکان برگزاری دو تا سه جلسه تمرینی در طول روز ایجاد خواهد کرد.

طبق برنامه اعلام شده تیم فوتبال پرسپولیس روز 24 تیرماه در یک بازی دوستانه به مصاف تیم گنجلربیلی در فصل گذشته در سوپر لیگ ترکیه حضور داشت به میدان می رود. سرخپوشان در بازی های دوستانه بعدی خود به مصاف نمایندگانی از لیگ های برتر ترکمنستان و قزاقستان خواهند رفت که همزمان با پرسپولیس در منطقه دیزیلچه حمام اردوی تدارکاتی برگزار می کنند.
نظرات بینندگان