arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۴

باهنر: ان شالله، به زودی صدای خرد شدن استخوان های آل سعود و همدستانش را بشنویم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باهنر اظهار کرد: آزادی قدس و آزادی ایران اسلامی همزاد بودند و تا زمانی که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پابرجاست، آزادی قدس را با همه امکاناتمان فریاد خواهیم زد.

محمد رضا باهنر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: قدس سمبل وحدت است. ما نهضت اسلامی خود را زمانی با فریادهای امام شروع کردیم که آزادی قدس را آغاز کردیم. آزادی قدس و آزادی ایران اسلامی همزاد بودند و تا زمانی که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پابرجاست؛ آزادی قدس را با همه امکاناتمان اعم از حنجره هایمان، قلممان، فکرمان، امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی مخلص و مجاهدمان فریاد خواهیم زد.

وی با بیان اینکه هر جا کسی علیه صهیونیست ها کار کند، ما پشتیبان او هستیم؛ افزود: خوشبختانه ظرف یک سال گذشته، بسیاری از دست های نفاق رو شد. آن هایی که خود را خادم حرمین شریفین و حاکم کشورهای اسلامی می دانستند؛ رسماً همکار بودن خود را با رژیم صهیونیستی اعتراف کردند و تکلیف مردم و مسلمانان جهان روشن شد.

باهنر خاطرنشان کرد: درست است که امروز بسیاری از امت های اسلامی مثل سوریه، لبنان، یمن و عراق زجر می کشند و شهید و مصدوم می دهند؛ اما این مبارزه یک مبارزه جانانه خواهد بود. امیدورایم که ان شاء الله به زودی صدای خرد شدن استخوان های آل سعود و همدستانش را بشنویم.
نظرات بینندگان