arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۹ - ۲۱ تير ۱۳۹۴

دزدان شیک پوش ساحل دستگیر شدند

دو مرد و دو زن جوان که با فریب صاحبان فروشگاه‌های شهرهای ساحلی مازندران اقدام به سرقت می‌کردند در دام پلیس گرفتار شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چهار عضو این باند در نقش خریدار وارد فروشگاه‌های شهرهای نوار ساحلی می‌شدند و در فرصت مناسبی با فریب فروشندگان توطئه خود را اجرایی می‌کردند. اقدامات پلیس برای به دست آوردن ردی از این دزدان ماهر به دنبال دریافت چند مورد گزارش مشابه از سرقت‌های اعضای این گروه شیک پوش در دستور کار قرار گرفت.
بر اساس ادعاهای صاحبان فروشگاه‌ها این 4 زن و مرد با ظاهری آراسته وارد فروشگاه شده و بعد از مشغول کردن صاحبان فروشگاه‌ها اقدام به سرقت پول و سایر لوازم موجود می‌کردند.

سرهنگ «علی اوسط گرجی پور» فرمانده پلیس نور استان مازندران با اعلام خبر دستگیری باند حرفه‌ای سرقت مغازه در این شهر گفت: در پی گزارشی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌ها در نور، موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده پلیس نور افزود: با به‌کارگیری منابع اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد دزدان با استفاده از یک خودروی مزدا که به سرقت رفته است در تهران و شهرهای استان مازندران اقدام به سرقت از مغازه‌ها می‌کنند. سرهنگ گرجی‌پور تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مأموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی مسیر تردد اعضای این باند شده و پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تأمینی سرنشینان این خودرو را در حالی که وارد یک فروشگاه لباس در ایزدشهر شده بودند دراقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند. وی خاطرنشان ساخت: دزدان به نام‌های «میلاد»،» بهنام»، «مریم» و «آیلار» در بازجویی‌ها تاکنون به بیش از10 سرقت، حمل مواد مخدر و کلاهبرداری در سطح استان‌های مازندران، تهران و البرز اعتراف کردند.

ایران
نظرات بینندگان