arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۴

مشهد میزبان استارتاپ ویکندی با طعم گردشگری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


ششمین استارتاپ ویکند مشهد با رویکرد تخصصی گردشگری، از هفتم لغایت نهم مرداد ماه سال جاری با حضور 120 شرکت کننده از سراسر کشور در هتل هما (1) این شهر برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی استارتاپ ویکند مشهد، ششمین استارتاپ ویکند این شهر با رویکرد گردشگری و صنعت توریسم از هفتم تا نهم مرداد ماه سال جاری، طیسه روز متوالی با حضور 120 شرکت کننده در هتل هما (1) این شهر برگزار می‌شود.

در این رویداد آموزشی- تجربی، شرکت کنندگان و صاحبان ایده گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کرده، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

تیم داوری استارتاپ ویکند گردشگری مشهد را عباس پورفرخی مدیر عامل گروه انفورماتیک بین الملل، مدرس دانشگاه و مشاور برندینگ و مارکتینگ سازمان‌های اقتصادی، آرش برهمند سردبیر و بنیانگذار مجله پیوست، علی جاهدی مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی و جمعی دیگر از پیشتازان عرصه نوآوری تشکیل می‌دهند..

مشهد میزبان استارتاپ ویکندی با طعم گردشگری

یازده مربی گردشگری و آی تی عهده‌دار هدایت تیم‌های حاضر در این رویداد هستند که از جمله این مربیان می‌توان به سروش ایوبی، مهدی علیپور، نوید فلاحت، تکتم رنجبران، آرش سروری، سیمین ازغدی، حمیدرضا عقیقی، حمیدرضا عبدی کاشانی،کریم ضابط اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه بهوبسایتاستارتاپ ویکند گردشگری مشهد به نشانی mashhadevent.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر، در این رویداد آموزشی-تجربی ثبت نام کنند.


اخبار رسمی 

نظرات بینندگان