arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۸۹

عزم جدی این آسیایی برای ریاست بر فیفا/ عکس

رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا ، حمایت کشورهای اروپایی را جلب می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا ، حمایت کشورهای اروپایی را جلب می کند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از رویترز ، محمد بن همام 61 ساله که قصد دارد در رای گیری روز اول ژوئن در زوریخ برای تعیین رئیس فیفا با سپ بلاتر سوئیسی رقابت کند ، اعلام کرد تصمیم نهایی خود برای نامزدی را قبل از کنگره یوفا در روز بیستم مارس در پاریس اعلام خواهد کرد. بن همام مدعی شد ابتدا باید مطمئن شود که از حمایت کافی اروپاییها برای این اقدام برخوردار است.

وی گفت: در مورد سایر کنفدراسیون ها تقریبا اطمینان دارم اما نمی دانم اروپا با این نامزدی چگونه برخورد خواهد کرد. وی افزود: اروپا مرکز فوتبال جهان است و من می خواهم در بین اروپاییها نیز مقبولیت داشته باشم.

به همین خاطر به پاریس خواهم رفت تا قبل از کنگره اتحادیه فوتبال اروپا رایزنی های لازم را انجام بدهم و سپس تصمیم گیری خواهم کرد.



چندی قبل مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس از بن همام برای نامزد شدن حمایت کردند. آخرین فرصت برای نامزدی ریاست فیفا روز 31 مارس است و سپ بلاتر رئیس کنونی فیفا تا کنون نامزدی خود را برای حفظ این سمت اعلام کرده است
نظرات بینندگان