arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴

حساس ترین نبردهای لیگ پانزدهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با آغاز لیگ پانزدهم می توانیم شاهد تقابل های حساس و سرنوشت سازی باشیم. بازیکنانی که باید مقابل مربیان سابق شان قرار بگیرند و شایستگی های خود را اثبات کنند. به عبارتی انتقام بگیرند و حرف دلشالن را در زمین بزنند.

به گزارش ورزش سه، لیگ پانزدهم در حالی از چند روز دیگر آغاز می شود که خیلی از بازیکنان و مربیان از حالا به فکر انتقام از دیگری هستند. بازیکنانی که به دلایلی خاص در لیست سرمربی قرار نگرفته اند و از باشگاه شان جدا شده اند. یا بازیکنان و مربیانی که از قبل نسبت به هم زاویه داشته اند و اختلاف شان حتی در رسانه ها علنی گردیده است. با هم نگاهی می اندازیم به ۱۰ تقابل حساس فصل. بازی هایی که برد در آنها برای طرفین تقابل از نان شب واجب تر است.

رحمتی- قلعه نویی، هفته دوم ، جمعه ۹۴/۵/۱۶
کمتر کسی است که از اختلاف امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی بی خبر باشد. این دو یکی دو سالی است که با هم در زاویه هستند. هر چند مظلومی از بازیکنان استقلال خواسته تا به سمت امیر بروند اما بعید است رحمتی چنین کاری را انجام بدهد.



گردانی- تونی، هفته ششم،سه شنبه ۹۴/۶/۲۴

اواخر لیگ چهاردهم حبیب گردانی به شکل عجیبی از تمرینات تراکتورسازی کنار گذاشته شد. تونی دیگر به او اعتماد نکرد و در پایان فصل نیز عذر او را خواست. گردانی به سپاهان رفت تا در هفته ششم مقابل تراکتورسازی و تونی به میدان برود.



دایی- پرسپولیس، هفته هشتم، پنجشنبه ۹۴/۷/۲۳

علی دایی بعد از جدایی از پرسپولیس هرگز درباره این تیم صحبتی انجام نداد. او در پرسپولیس فعلی با کسی اختلاف ندارد اما تقابل او با تیمی که چند سالی سرمربی اش بود می تواند جالب باشد. بخصوص که روی نیمکت تیم مقابل برانکو حضور دارد.



بختیار- فولاد، هفته هشتم، جمعه ۹۴/۷/۲۴

تقابل بختیار رحمانی و فولاد البته جنبه انتقامی ندارد. بختیار از نوجوانی برای بزرگسالان فولاد بازی کرد. آن زمانی که تنها ۱۵ سال داشت. او حالا ناچار شده تا برای سربازی به تراکتورسازی برود. ملاقات او با هم تیمی های سابقش قطعا دیدنی خواهد بود.



دهنوی- گل محمدی، هفته دوازدهم،۹۴/۸/۲۹

قاسم دهنوی که در ذوب آهن احیا شده بود، از لیست گل محمدی برای لیگ پانزدهم کنار گذاشته شد تا به صبا برود و فوتبال خود را زیر نظر علی دایی ادامه بدهد. دهنوی و رویارویی اش با گل محمدی دیدنی خواهد بود. در هفته دوازدهم و به میزبانی صبا.



خطیبی- تراکتورسازی، هفته دوازدهم، جمعه ۹۴/۸/۲۹

رسول خطیبی که به دلایلی که تاکنون رسانه ای نشده از این تیم کنار گذاشته شد تا برای فصل جدید به مشهد برود و سمربیگری سیاه جامگان را به عهده بگیرد. جدال او با تونی و تراکتورسازی را می توان تماشایی پیش بینی کرد.



نکونام- قلعه نویی،هفته دوازدهم، جمعه ۹۴/۸/۲۹

نکو و امیر این بار در سایپا و ملوان باید مقابل هم قرار بگیرند. این دو ارتباط مناسبی با هم ندارند که اگر داشتند همکاری شان فقط یک فصل طول نمی کشید. نکونام پیراهن سایپا را پوشیده و امیر هم ملوانی شده. این دو را در هفته دوازدهم باید دید. وقتی روبروی هم قرار می گیرند.



صادقیان- برانکو، هفته سیزدهم، یکشنبه ۹۴/۹/۸

برانکو برای فصل جدید نظری روی پیام صادقیان نداشت. نه از لحاظ فنی و نه از نظر اخلاقی. همین شد که پیام به نفت تهران رفت تا یک فصل را زیر نظر منصوریان بازی کند. هدف صادقیان احیا بود. قطعا ملاقات او با برانکو و پرسپولیس جذاب از آب در می آید.



برانکو- سیدجلال، هفته سیزدهم، یکشنبه ۹۴/۹/۸

سیدجلال را برانکو نخواست. در حالی که همه بازیکنان، اعضای کادر فنی و البته مدیران باشگاه روی حضورش تاکید داشتند. در نهایت این مدافع به نفت تهران رفت تا شاگرد منصوریان شود. سیدجلال برای هفته سیزدهم برنامه های ویژه ای در سر دارد که یکی اش انتقام از برانکو است.



صادقی- مظلومی، هفته پانزدهم، جمعه ۹۴/۷/۲۴

امیرحسین صادقی را می توان مهمترین جداشده استقلال برای فصل جدید معرفی کرد. کاپیتان سابق استقلال که با آمدن پرویز مظلومی از لیست کنار گذاشته شد تا حضور در تیم جدیدی را تجربه کند. صادقی به صبا رفته تا با دایی کار کند و البته در هفته پانزدهم روبروی مظلومی و استقلال قرار بگیرد.
نظرات بینندگان