arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۷۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹

قالیباف: اطاعت از رهبري سبب تداوم انقلاب می شود

شهردار تهران گفت: اطاعت از رهبري و وحدت سبب تداوم انقلاب اسلامي مي‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهردار تهران گفت: اطاعت از رهبري و وحدت سبب تداوم انقلاب اسلامي مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران محمدباقر قاليباف در مراسم افتتاح قطعه روضه الحسين (ع) ويژه مداحان اهل بيت (ع)، امانت‌داري را يكي از ويژگي‌هاي مومنان دانست و اظهار داشت: محبان اهل بيت عليهم‌السلام امانتدار هستند و ما در فرهنگ اسلام آموختيم كه امانتدار باشيم.

شهردار تهران حضور در جمع ذاكران اهل بيت عليهم‌السلام و مكاني كه بهترين بندگان خدا در آن آرميده‌اند را توفيق دانست و گفت: مطمئنا ملائك الهي در كنار مزار شهدا و امام راحل فرود مي‌آيند.

وي در ادامه انقلاب اسلامي را امانتي الهي از طرف امام خميني (ره) عنوان كرد و گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي امانتي الهي است كه از طرف امام خميني (ره) و شهداي انقلاب كه در طول تاريخ تشيع مبارزه كردند به دست ما رسيده است و امروز توفيق يافتيم در سايه نظام ولايي و اسلامي زندگي كنيم و در حال حاضر عظمت ملت مسلمان در دنيا و احياي مجدد اسلام در اين مقطع از تاريخ به بركت انقلاب اسلامي و خون شهدا‌ست.

قاليباف اطاعت از ولايت و رهبري و وحدت در جامعه را دو عامل مهم در پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي دانست و تاكيد كرد: اطاعت از ولايت و رهبري و وحدت در جامعه در حول محور ولايت و فرهنگ جهاد و شهادت و ترويج آن در جامعه از جمله عوامل مهم در پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي است و انقلاب ما ريشه در ولايت‌، مكتب امام حسين (ع) و باورهاي اعتقادي امام صادق (ع) دارد.

مراسم افتتاحيه قطعه روضه الحسين (ع) ويژه مداحان اهل بيت (ع) با حضور خانواده شهدا،‌ محمدباقر قاليباف شهردار تهران، جمعي از ذاكران و مسئولان در سالن دعاي ندبه بهشت زهرا (س) برگزار شد.

بوستان شهيد حيدر نيا و فرهنگسراي رضوان، چهار ايستگاه دوچرخه‌سواري با يك‌هزار و 500 دوچرخه، مجتمع عروجيان جديد، نصب 10 آلاچيق پاركي در حرم مطهر و بهشت زهرا (س)، احداث كتابختانه تخصصي معاد از جمله پروژه‌هاي عمراني‌، ‌فرهنگي و خدماتي بهشت زهرا (س) است كه با حضور شهردار تهران صورت پذيرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
0
0
آفرین برآقای قالیباف واقعاًایشان نشان دادند که نظامیان آدم های مطیعی هستند.وهمین هم درست است یک نظامی باید به فرمانده خود باید وفادارباشد تا مملکت آسیب نبیند
نظرات بینندگان