arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

به «مادر قلب اتمی» جواب نمی‌دهند

تهیه‌کننده «ناخواسته» اعلام کرد این فیلم از ۱۶ ماه پیش پروانه نمایش گرفته ولی هنوز شرکت پخش‌کننده زمان اکران آن را مشخص نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


صفحه خواندنی ها را از اینجا دنبال کنید

امیر سیدزاده تهیه‌کننده سینما با اشاره به اصلاحات موردنظر ارشاد برای اکران فیلم «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده گفت: تمام اصلاحات مورد نظر سازمان سینمایی انجام و نسخه جدید دوباره به مرجع قانونی ارائه شد، اما همچنان خبری از ارائه پروانه نمایش نیست و هربار که می گوییم نتیجه بازبینی به کجا رسید می گویند هنوز در دست بررسی است.

وی ادامه داد: از میان فیلم هایی که آماده نمایش دارم، فیلم «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک نژاد نیز در این لیست قرار دارد. این فیلم ۱۶ ماه پیش به شرکت پخش مولود رسانه ارائه شد تا شرایط لازم برای نمایش آن فراهم شود، اما متاسفانه هیچ برنامه ای برای اکران فیلم ندارند.

سیدزاده در پایان درباره دیگر آثاری که تهیه‌کنندگی آنها را برعهده داشته و هنوز اکران نشده‌اند، بیان کرد: «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور، «سه و نیم» به کارگردانی نقی نعمتی و «گاو زخمی» به کارگردانی سعید دولتخانی نیز در لیست اکران گروه «هنر و تجربه» قرار دارند و تا پایان سال اکران می شوند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان