arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹

وضعيت اقتصادي مردم در سال 90 بهتر می شود

وزير امور اقتصادي و دارايي با بيان اين كه‌ اضلاع مثلث تقويت و استحكام اقتصاد ايران در سال 89 كامل شد، صيانت از اين دستاوردها را از جمله ماموريتهاي سال آينده خواند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزير امور اقتصادي و دارايي با بيان اين كه‌ اضلاع مثلث تقويت و استحكام اقتصاد ايران در سال 89 كامل شد، صيانت از اين دستاوردها را از جمله ماموريتهاي سال آينده خواند و گفت: با تلاش همگاني در ساختن ايران و بهره وري، وضعيت اقتصادي مردم در سال 90 بهتر از 89 خواهد بود.  
   
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری انتخاب ، 'سيد شمس الدين حسيني' در حاشيه جلسه هيات دولت از مقابله با تحريم ها به عنوان يكي از موفقيتهاي اقتصاد ايران در سال جاري نام برد و افزود: بخش بانكي و بيمه اي كشور در اين زمينه تلاش زيادي انجام داد و دولت مديريت موفقي در اين زمينه داشت.
وي خاطرنشان كرد:‌ در اين زمينه دشمنان نيز به بزرگي ملت ايران و اين كه تهديدها و تحريم ها در پيشرفت آنها مشكلي ايجاد نكرده است بارها اعتراف كرده اند.

سخنگوي دولت در امور اقتصادي در ادامه به رشد قابل توجه صادرات غيرنفتي و سرمايه گذاري خارجي در بازار سرمايه كشور اشاره كرد و گفت: در سال 89 كشور موفق شد سنگ بناي اصلاحات ساختاري و مالي را با اجراي قانون هدفمندكردن يارانه ها با موفقيت ايجاد كند.
وزير اقتصاد همچنين از طرح تسهيل مالي و تحول بانكي و استفاده از ظرفيتهاي نظام مالياتي و گمركي كشور به عنوان دستور كار اين وزارتخانه در سال 1390 نام برد.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
1
1
منظور آقای وزیر را از " مردم" متوجه نشدم.
vip
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
0
1
شتر در خواب بیند پنبه دانه........با بچه که طرف نیستسن میگن حقوق بازنشسته هارو به زور دارن میدن اخر سال بعد خبر خوب بودن وضع مردم تو سال جدید میدین؟!؟؟!!؟!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
0
1
قربان روی آقایون را برم از سنگ پای قزوین هم گذشته!منظور آقایون از مردم هیئت دولت بوده!
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
0
1
آقا وعده وعید تاکی؟؟؟؟
نظرات بینندگان