arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹

"قیمت‌های درج شده بر قبوض گاز غیر معلولی است"

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت‌های قبوض گاز مصرفی در حوزه انتخابیه ما عجیب و غیرکارشناسی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت‌های قبوض گاز مصرفی در حوزه انتخابیه ما عجیب و غیرکارشناسی است.

"داوود محمدجانی" در گفت وگو با خانه ملت، گفت: طبق گزارش‌های رسیده و مشاهده‌های عینی متوجه شدیم که قیمت‌های درج شده بر قبوض گاز غیر معلولی است؛ که این موضوع نگرانی مردم از ادامه طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را به همراه داشت.

وی افزود: من فکر می‌کنم سیستم محاسبه قیمت گاز مصرفی خانوارها در حوزه انتخابیه ما دچار مشکل شده است، به طوری که خانواده‌ای که پیش از این 20 هزار تومان برای پرداخت گاز صرف می‌کرد؛ بهای گاز در قبض جدید برایش حدود 800 هزار تومان محاسبه شده است.

وی با مقایسه وضعیت قبوض دو ساختمان مجاور هم که مصرفی مشابه داشته‌اند، اظهار کرد: این دو ساختمان که یکی یک طبقه با مصرفی معمولی بوده قیمتی 250 هزار تومان و دیگری دو طبقه بوده قیمتی 35 هزار تومان داشتند که این موضوع از واقعی نبودن قیمت گاز حکایت دارد.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید از نگرانی مردم حوزه انتخابیه خود در باره ادامه طرح ملی هدفمند کردن یارانه خبر داد و افزود: نباید وضعیت به گونه‌ای باشد که مردم احساس خطر کنند؛ زیرا این طرح بیش از هر چیز نیازمند همیاری مردم است.

این در حالی است که گفته می‌شد؛ نرخ گاز در هر محدوده با نرخ گاز در همان اقلیم و محدوده لحاظ می‌شود؛ که انتظار می‌رفت در منطقه‌ای مانند آباده قیمت گاز مصرفی خیلی نباشد.
نظرات بینندگان