arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۸۹

عید شروع نشده، تلفات جاده ای آغاز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون عمليات پليس‌راه كشور از افزايش شمار كشته شدگان واژگوني اتوبوس در مسير شهركرد - لردگان - ايذه كه صبح پنجشنبه رخ داد، خبر داد.

به گزارش انتخاب؛ سرهنگ پرويز سياح البرزي در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: يك دستگاه اتوبوس اسكانيا متعلق به تعاوني يك ايران پيما كه از مبدا اصفهان به خوزستان از مسير شهركرد - لردگان - ايذه در حركت بود در ساعت 3:45 بامداد روز پنجشنبه به علت عدم توجه به جلو دچار واژگوني شد.

وي با بيان اينكه اين تصادف ناشي از خستگي و خواب آلودگي راننده در كيلومتر 186 محور شهركرد - لردگان - ايذه رخ داد افزود: بر اثر اين حادثه 9 تن در سر صحنه جان خود را از دست دادند و 4 نفر نيز پس از انتقال به مراكز درماني جان باختند. اين در حاليست كه 20 تن ديگر مجروح شدند.

وي با بيان اينكه يك تيم ويژه از پليس راه ناجا براي بررسي علت حادثه به صحنه اعزام شده است افزود: هنوز نتيجه اين بررسي‌ها مشخص نيست اما اگر قصوري از سوي اين شركت انجام شده باشد با آن برخورد خواهد شد.

وي در ادامه از تصادف يك دستگاه وانت تويوتا با پژو 405 در محور زابل - نهبندان خبر داد و گفت: در ساعت 12:30 روز گذشته يك دستگاه وانت تويوتا با پژو 405 در محور زابل - نهبدان تصادف كردند كه در اين حادثه دو تن جان خود را از دست داده و 4 نفر ديگر نيز مجروح شدند.

به گفته وي علت وقوع اين حادثه تجاوز به چپ از سوي وانت تويوتا گزارش شده است.
نظرات بینندگان