arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

از تهران تا لندن بر روی دوچرخه

دانشجویان دوچرخه‌سوار مسلمان، تهران تا لندن را برای رساندن پیام «صلح و دوستی» و معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران رکاب می‌زنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در نشست شورای سیاست‌گذاری تور دوچرخه که در معاونت گردشگری جهاددانشگاهی برگزار شد، برنامه‌ریزی برای برگزاری تور دوچرخه‌سواری تهران-لندن در دستور کار قرار گرفت.

در جریان برگزاری این تور قرار است تا دانشجویان با هدف تبلیغ و نشر فرهنگ و اندیشه توحیدی اسلام، معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران و نمایشگاه عشق به نبی مکرم اسلام از تهران در مسیر ترکیه، بلغارستان، رومانی، مجارستان، اسلواکی، اتریش، جمهوری چک، آلمان، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ و فرانسه رکاب بزنند تا به انگلیس برسند.

تور دوچرخه‌سواری «پیام‌آور مهربانی» با شعار «نهال مهربانی، درخت صلح» شامل پنج نفر از دوچرخه‌سواران مسلمان و ترجیحا با حضور دانشجویان خارجی مسلمان برگزار خواهد شد و قرار است دانشجویان مسافت تقریبی 6500 تا 7000 کیلومتری این مسیر را در مدت سه ماه رکاب بزنند.

در این نشست که با حضور مهدی فیض، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، حمید صابر فرزام، رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی، مهدی کاظمی، رئیس سازمان دانشجویی، رحیم یعقوب‌زاده، رئیس مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران و محمد محمودی کیا، معاون مرکز امام، انقلاب و ولایت فقیه جهاددانشگاهی برگزار شد، بر ضرورت لزوم گفت‌وگو و تعامل بین ادیان الهی و یک‌سری سازمان‌ها و نهادها برای اجرای این طرح نیز تأکید شد.

همچنین در این نشست مجری اصلی برگزاری این تور مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران تعیین و قرار شد تا سازمان فعالیت‌های قرآنی نیز محتوای تبلیغی مناسب و کاملی برای گروه دوچرخه سواری تهیه کند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان