arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

راز قتل زوج سالخورده در ابهام

ظهر دیروز جسد یک زوج سالخورده در فاز یک شهرک اکباتان توسط ماموران پلیس پیدا شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تلاش هستند تا زوایای پنهان این پرونده را مشخص کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ساعت ۱۴ ظهر دیروز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران کلانتری ۱۳۵ آزادی در جریان کشف جسد یک زن و مرد ۶۰ و ۶۵ ساله در یکی از آپارتمان‌های فاز ۱ شهرک اکباتان قرار گرفتند.

پس از حضور ماموران کلانتری و کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل، مشخص شد هر دو مقتول بر اثر اصابت گلوله مستقیم به سر، جان خود را از دست داده‌اند.

به‌ دنبال انجام تحقیقات اولیه، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند دست‌نوشته‌ای به‌ خط مرد مقتول به دست آورند که در آن عنوان شده بود، وی به‌ دلیل اختلافات شدید خانوادگی، زن خود را به قتل رسانده و پس از آن، اقدام به شلیک گلوله به سر خود و خودکشی کرده است.

همچنین ماموران اداره دهم پلیس آگاهی متوجه شدند که زوج مقتول (متوفی) تحت نظر روان پزشک قرص های آرامبخش مصرف می کردند.

بر اساس این گزارش مرد مقتول میانسال در مدت اخیر به‌ دلیل برخی مسائل کاری، با مشکلات متعدد مالی نیز دست به گریبان بوده و تحقیقات تکمیلی نشان داد که هر دو مقتول، به‌ دلیل مشکلات و اختلافات خانوادگی، تحت درمان قرار داشتند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر، اعلام کرد: تحقیقات پلیس کماکان ادامه دارد و ماموران در تلاش هستند تا زوایای پنهان این جنایت را مشخص کنند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان