arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۸۹
خطاب به اوباما، سارکوزي، کامرون و بان کي مون

پیام فوری قذافي: مردم ليبي آماده اند جان خود را فداي من کنند/ قطعنامه شوراي امنيت بي اعتبار است

رهبر لیبی در این پیام خطاب به اوباما گفت اگر شما متوجه شوید که آنها شهرهای آمریکا را به زور اسلحه گرفته اند، به من بگویید چه کار می کنید؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرهنگ معمر قذافی به رئیس جمهور امریکا ، فرانسه ، نخست وزیر انگلیس و دبیر کل سازمان ملل متحد درباره عواقب دخالت نظامی در لیبی هشدار داد .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب شبکه تلویزیونی العربیه ، سخنگوی دولت قذافی روز شنبه پیام سرهنگ معمر قذافی را به نمایندگی از وی قرائت کرد . قذافی این پیام را خطاب به باراک اوباما رئیس جمهور ، نیکلا سارکوزی رئیس جمهور فرانسه ، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس و بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد داده است .

معمر قذافی به سارکوزی رئیس جمهور فرانسه و کامرون نخست وزیر انگلیس هشدار دارد درصورت هر گونه مداخله در لیبی پشیمان خواهند شد.

در سخنرانی قذافی خطاب به اوباما آمده است همه ملت لیبی از من قذافی حمایت می کنند و من برای مرگ به خاطر ملتم آماده ام . نیروهای من با شبکه القاعده در کشورهای مغرب عربی جنگ می کنند.

در ادامه پیام قذافی آمده است شما حق دخالت در امور داخلی لیبی را ندارید . آنچه شما انجام می دهید خطر کردنی است که عواقب آن مشخص نیست و حق دخالت در امور داخلی لیبی ندارید و پشیمان خواهد شد.

وی همچنین گفت: قطعنامه سازمان ملل که به جامعه بین المللی اجازه مداخلی نظامی در این کشور داده، بی اعتبار است.

قذافی از تصمیم خود برای حمله به شهرهای تحت کنترل انقلابیون، دفاع کرده است.

رهبر لیبی در این پیام خطاب به اوباما گفت اگر شما متوجه شوید که آنها شهرهای آمریکا را به زور اسلحه گرفته اند، به من بگویید چه کار می کنید؟

معمر قذافی در پایان خطاب به باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا گفت مردم لیبی آماده هستند جان خود را در راه وی بدهند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
0
4
چرا ديکتاتورها هر روز تصميمات متناقض ميگيرند!؟
نظرات بینندگان