arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۸ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

پاتک پلیس به مخفیگاه اسلحه فروش پایتخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خلافکار سابقه داری که در پایتخت اقدام به فروش سلاح جنگی می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه فردی به هویت "ناصر" که از اتباع افاغنه غیر مجاز می باشد و دارای چندین سابقه قضایی و کیفری در زمینه های حمل و نگهداری انواع سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز است، در آدرس چهارراه سیروس اقدام به خرید و فروش انواع سلاح کلت کمری جنگی غیر مجاز می نماید، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات نامحسوس ماموران اطلاعات  کلانتری 113 بازار دراین رابطه آغاز شد.

پس از چند روز تحقیق نامحسوس صحت گزارش‌های شهروندان مسجل شد و در ساعت 10:30 پانزدهم مردادماه اکیپی از عوامل یگان کلانتری 113 بازار با حفظ موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی و با رعایت کلیه نکات امنیتی و حفاظتی به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

در حین مراجعه مشاهده شد که فرد مذکور با در دست داشتن یک کیسه با حالتی زننده در حال جذب مشتری و معامله اسلحه است که ماموران با هوشیاری تمام سریعا نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ حسین تمیزی رییس کلانتری 113 بازار درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت : از متهم تعداد یک عدد وافور و یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی غیر مجاز کشف و ضبط گردید و به همراه آلات و اداوت مذکور به کلانتری منتقل و پس از تحقیقات مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایم متهم به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد.
نظرات بینندگان