arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

نسخه جدیدی از «جک و لوبیای سحرآمیز» در راه است

رییس بخش انیمیشن دیزنی می‌گوید «غول‌آسا» سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


صفحه خواندنی ها را از اینجا دنبال کنید

جان لستر روز جمعه اعلام کرد که کمپانی والت دیزنی پیکچرز نسخه خودش از داستان «جک و لوبیای سحرآمیز» را با عنوان «غول‌آسا» خواهد ساخت. مسئول ارشد و مدیر خلاق بخش انیمیشن استودیوهای والت دیزنی و پیکسار انیمیشن در اکسپوی دی‌۲۳ کالیفرنیا گفت این فیلم در مراحل اولیه تهیه به سر می‌برد.

نیتن گرنو کارگردان این فیلم انیمیشن که فیلم «Tangled» را هم کارگردانی کرده بود گفت: امیدواریم این فیلم بتواند تبدیل به نسخه نهایی و قطعی «جک و لوبیای سحرآمیز» با کمدی و احساسات عمیق شود.

گرنو همچنین اعلام کرد که رابرت لوپز و کریستن اندرسون-لوپز که آهنگ‌های فیلم «یخ‌زده» را نوشته بودند، مسئولیت نوشتن موسیقی «غول‌آسا» را هم بر عهده خواهند داشت. این دو برنده جایزه اسکار روی صحنه اکسپوی دی‌۲۳ هم دعوت شدند تا آهنگی از فیلم جدید را برای حضار بخوانند.

گرنو علاوه بر این کمی هم از خط داستانی «غول‌آسا» صحبت کرد و گفت که داستان آن طی عصر اکتشاف در کشور اسپانیا رخ می‌دهد. جک ماجراجو از ساقه لوبیا بالا می‌رود و در حالیکه غول‌های پنهان‌شده در ابرها را پیدا می‌کند، متوجه وجود یک دنیای کاملا جدید می‌شود. یکی دیگر از شخصیت‌های انیمیشن این فیلم اینما است، دختری ۱۱ ساله و ۶۰ فوتی که جک عهد می‌بندد در پیدا کردن خانه‌اش به او کمک کند.

کمپانی دیزنی همچنین روز جمعه اعلام کرد که شکیرا در نقش غزال به جمع صداپیشگان فیلم «زوتوپیا» می‌پیوندد. دوین جانسون ملقب به راک هم کمی بعد در اکسپو ظاهر شد و حضار را سورپرایز کرد. او در فیلم جدیدش «موآنا» صحبت کرد که در آن نقش یک شخصیت  به نام مائویی را بازی می‌کند.

«غول‌آسا» در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌ها می‌رود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان