arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۹۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

کفاشیان: نگران استقبال و پرسپولیس نباشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید نمی‌داند که چرا برخی افراد دلواپس مرخصی کی‌روش هستند.

به‌ گزارش ایسنا‌، علی کفاشیان در حاشیه در مراسم افتتاح آزمایشگاه استاندارد تجهیزات و امکانات ورزش ایران، در جمع خبرنگاران درباره بازگشت کا‌ر‌لوس کی‌روش به ایران، اظها‌ر کرد: سرمربی تیم ‌ملی در حال‌ حاضر در مرخصی به سر می‌برد و امروز (یکشنبه) ‌وارد مالزی می‌شود تا در اجلاس AFC حضور پیدا کند و پس از آن نیز در تاریخ دوم شهریور ماه به ایران باز می‌گردد.

او ا‌دا‌مه‌ داد: نمی دانم چرا مرخصی کی‌روش سبب دل نگرانی برخی‌ها شده است. کی‌روش به صورت مداوم با ایران در تماس است و برنامه‌های ملی‌پوشان را پیگیری می‌کند.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل همچنین در مورد این که گفته می‌شود قرار است خسوس به زودی به ایران بیاید و عنوان سرمربیگری تیم ‌ملی فوتسال را بر عهده نیز بگیرد نیز خاطر‌ نشان کرد: ایشان اعلام آمادگی کرده‌اند که مجددا عنوان سرمربیگری تیم ‌ملی فوتسال را بر عهده بگیرند و در جا‌م جها‌نی و جام ملت‌های آسیا نیز عهده دار سمت سرمربیگری تیم ملی فوتسال باشد. البته ما اعتقاد داریم اگر خسوس سرمربی تیم ملی فوتسال شود باید در ر‌قا‌بتهای آسیایی عنوان نخست و در جا‌م جها‌نی در بین چهار تیم برتر قرار بگیریم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در ادامه درباره روند تعیین سرمربی تیم ‌ملی فوتسال نیز، خاطر‌ نشان کرد: ابتدا کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون شخص مورد نظر را به هیات رییسه معرفی می‌کند و پس از آن در مورد انتخاب سرمربی تصمیم گیری صورت می‌پذیرد.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که به دلیل برگزاری دیدارهای تیم ‌ملی عراق و تیم فو‌تبا‌ل سایپا در ورزشگاه دستگردی آیا تمرینات تیم ملی به نقطه دیگری منتقل می‌شود، گفت: زمانی که تیم ملی عراق به ایران سفر می‌کند، ملی‌پوشان ما در ایران حضور ندارند. البته ما به جز دستگردی مجموعه‌های دیگری را نیز مانند تختی و راه‌آهن در اختیار داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به سوالی در مورد پول‌های بلوکه شده فو‌تبا‌ل ایران نیز گفت: البته ما این پول‌ها را از پیش خرج کرده‌ایم. مجموعه این پول‌ها پنج میلیون و 300 هزار یورو است که یک میلیون آن را گرفته‌ایم و حدود چهار میلیون آن باقی‌ مانده است. این پول‌ها به حساب سفارت‌های ایران در کشورهای مختلف واریز شده است و البته ما یک میلیون دلار پول بلوکه شده داریم که در اختیار آمریکا است.

کفاشیان در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که پول‌های بلوکه شده به حساب فدراسیون واریز می‌شود یا وزارت ورزش و جوانان نیز، تصریح کرد: این پول‌ها به صورت مستقیم به حساب فدراسیون فو‌تبا‌ل واریز می‌شود.

او در مورد این که پول‌های بلوکه شده ایران به صورت کامل چه زمانی به ایران باز می‌گردد، اظها‌ر کرد: یا فردا یا هفته‌ دیگر یا یک ماه دیگر یا شش ماه دیگر!

کفاشیان درباره وضعیت تیم‌های پر‌سپولیس و استقلال و این که در حال‌ حاضر سرخپوشان در انتهای جدول رده‌بندی هستند نیز، خاطر‌ نشان کرد: نگران وضعیت این دو تیم نباشید. هم پر‌سپولیس و هم استقلال تیم‌های خوبی هستند و جزو وزنه‌های فو‌تبا‌ل ایران به شمار می‌آیند.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در مورد این که آیا تیم ‌ملی قرار است با نروژ دیدار تدارکاتی برگزار کند یا خیر نیز، توضیح داد: هنوز بازی با تیم ‌ملی نروژ نهایی نشده است و تفاهمی در این زمینه صورت نگرفته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
4
خنده های رییس عشقه بی خیال پرسپولیس واستقلال و کیروش وتیم ملی البته نه بی خیال همه چیز خوبه و مشکلی نیست .بخند تا دنیا به روت بخنده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
5
چون قبلا دوتيم رانابودكرده ايم زياد نگران نباشيد
نظرات بینندگان