arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

جنایت بر سر چادر مسافرتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از دستگیری فردی که جوانی 29 ساله را به‌علت اختلاف مالی به قتل رسانده بود خبر داد.

سرهنگ «حسین اصلحی» در گفت‌وگو با اینا، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر مفقودی جوانی 29 ساله در شهرستان بندرعباس پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده و در پی دریافت جسدی مجهول‌الهویه در یکی از روستاهای اطراف شهرستان، مأموران با بررسی‌های لازم و اظهارات خانواده متوفی دریافتند که جسد متعلق به فرد مفقودی می‌باشد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با توجه به نظریه پزشکی قانونی و بررسی‌های فنی رد پای فردی در شهرستان رفسنجان شناسایی که مأموران با اخذ مجوز قضایی در بازرسی از منزل این فرد خودروی پراید و مدارک شناسایی مقتول را پیدا کردند.

سرهنگ اصلحی خاطرنشان کرد: این فرد اظهار داشت که خودرو و مدارک را یکی از دوستانم به‌صورت امانت در منزل ما نگهداری می‌کند که با دریافت اطلاعاتی از این فرد متهم اصلی به نام «ج - خ» در بندرعباس شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: متهم که ابتدا منکر همه چیز بود در مواجهه با ادله و مدارک پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت مدتی قبل دو تخته چادر مسافرتی به مقتول فروختم که به‌علت عدم پرداخت پول آنها باهم درگیر شدیم و با چاقو ضرباتی به گردن و پهلوی وی وارد کردم.

متهم ادامه داد: پس از این‌که متوجه شدم مقتول به علت خونریزی زیاد فوت کرده است، جسد را با شاخ و برگ درختان اطراف پوشاندم و با خودرو وی به رفسنجان متواری شدم، در آنجا ماشین و مدارک را به‌عنوان امانت به یکی از دوستانم سپردم و به بندرعباس برگشتم.

سرهنگ اصلحی خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به قتل جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
نظرات بینندگان