arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۱۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹

"احمدی نژاد: خدا جانشین مرا انتخاب کرده است"

احمدی نژاد گفت: من قبل از انتخابات ریاست جمهوری هم گفتم که اتفاق بزرگی می خواهد بیافتد. بعد از انتخابات یک نفری از من پرسید، آن چیز بزرگ چیست؟ من جواب دادم: ایا چیزی بزرگتر از این [پیروزی در انتخابات] هم وجود دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در ادامه جوسازی رسانه های بیگانه علیه ایران، یک سایت اسرائیلی در ادعایی که تنها در این رسانه منتشر شده، به نقل از محمود احمدی نژاد نوشت: خدا جانشین مرا انتخاب کرده است!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب Entekhab.ir  ؛ روزنامه ی " یدیعوت اهارونت" با انتخاب تیتر "احمدی نژاد: خدا جانشین مرا انتخاب کرده است!" به نقل از یک سایت داخلی که به نامش هیچ اشاره ای نکرده است، بخش هایی از سخنان رییس جمهور در جمع روسای شوراها را منتشر کرده است، هر چند "انتخاب" پس از مطالعه ی متن کامل خبر این روزنامه ی اسرائیلی، متوجه نشد این روزنامه براساس کدام سخن احمدی نژاد، چنین تیتری را برگزیده است و تنها جهت اطلاع بینندگان، بخش هایی از آن را در پی می آورد.

به نوشته ی این روزنامه، احمدی نژاد گفت: جانشین من به عنوان رئیس جمهور ایران، قبلاً توسط خدا انتخاب شده است!

وی افزود: دوستان به من گفته اند. ما در مورد آینده نگران هستیم. من به انها گفتم. آینده مشخص شده است. به کار مشغول شوید و نتایج را خواهید دید.

احمدی نژاد این اظهارات را در جمع سفرای شوراها بیان کرده است.

احمدی نژاد در ادامه گفت: یکی از من پرسید ، چه کسی رئیس جمهور خواهد شد؟ من گفتم: ایا فکر نمی کنید که خدا می داند نفر بعد از من کیست؟

براساس ادعای این روزنامه ی اسرائیلی، "احمدی نژاد به نام خاصی اشاره نکرد اما طبق برآورد ایرانیان، او اشاره داشت که می خواهد معاونش اسفندیار رحیم مشایی جانشین او شود.

یدیعوت اهارونت می افزاید: مشایی پیشتر به عنوان معاون احمدی نژاد فعالیت می کرد ، اما بعد پس از گفتن اینکه ایران، دوست مردم اسرائیل هستند، اخراج شد!

مشایی در حال حاضر به عنوان رئیس دفتر احمدی نژاد فعالیت می کند. آنها همچنین فامیل هم هستند. یکی از پسران احمدی نژاد با دختر مشایی ازدواج کرده است.

این روزنامه ی اسرائیلی اضافه می کند: این اولین باری نیست که احمدی نژاد، آینده سیاسی کشورش را پیش بینی می کند. یک هفته قبل از انتخابات سال 88 ، احمدی نژآد به مردم گفت که او برنده خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب Entekhab.ir  ؛ وی گفت: من قبل از انتخابات هم گفتم که اتفاق بزرگی می خواهد بیافتد. بعد از انتخابات یک نفری از من پرسید، آن چیز بزرگ چیست؟ من جواب دادم: ایا چیزی بزرگتر از این [پیروزی در انتخابات] هم وجود دارد؟



یدیعوت اهارونت با اشاره به سوابق احمدی نژاد می نویسد: احمدی نژاد که پیش از رسیدن به مقام ریاست جمهوری، شهردار سابق تهران بود و تقریبا شخصی ناشناخته بود، با پیروزی در انتخابات سال 84 ، همه ی تحلیگران و مفسران را متعجب کرد. 

یدیعوت اهارونت در پایان می نویسد: پیروزی او در انتخابات سال 88 ، باعث درگیری هایی شد که بدترین نوع در 30 سال خیر پس از انقلاب ایران بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
1
17
....... خدا را شکر خیالمون راحت شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
0
19
عجب سایت اسراییل بدی بوده که چنین تیتری زده ولی انتخاب جون
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
0
16
حالا بالاخره این حرفا رو احمدی نژاد گفته یا نه؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
16
2
انصافا وقتی شما در متن سخنرانی آقای احمدی نزادی چنین چیزی را ندیده اید چرا از یک روزنامه صهیونیستی خبر بی پایه ای را نقل میکنید؟ این تذهبون ایها الاخوه و اخواتی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
تا نباشد چیزکی
حیدری
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
0
13
البته معاون احمدی نزاد قبلا گفته بود که مردم سوریه اعلام کرده اند که اگه قراربود پیامبری بیاد اونها احمدی نزاد راانتخاب میکردند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
1
0
برادر ناشناس را ارجاع می دهم به یکی سخنرانی احمدی نژاد درمورد اشغال عراق وافغانستان توسط آمریکا،درآن سخنرانی فرمودند یکی از اهداف آمریکا نفت ومهمتر از آن ظهور از مهدی را پیش بینی کردند.!حال این آقا ای سخنان را مطرح می کنندجانشین خودش را نمی توانند پیش بینی بکنند!
ناشناس
|
CANADA
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
1
0
انصافا وقتی شما در متن سخنرانی آقای احمدی نزادی چنین چیزی را ندیده اید چرا از یک روزنامه صهیونیستی خبر بی پایه ای را نقل میکنید؟ راست می گه ، مظنون را قبل از دادگاه محکوم نکنیم ،ولی من داستان پینوکیو را بارها تجربه کرده ام .
نظرات بینندگان