arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

نقدی: نیازی به حضور نیروهای ویژه سپاه در سوریه نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیازی به حضور نیروهای ویژه سپاه در سوریه نیست و ارتش و نیروهای مردمی سوریه از خود در مقابل تروریسم دفاع می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش قرارگاه مشترک راهیان نور که در سالن شهید فهمیده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نیازی به حضور نیروهای  ویژه سپاه در سوریه نیست و ارتش و نیروهای مردمی سوریه از خود در مقابل تروریسم دفاع می‌کنند. کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به سوریه صرفا مستشاری است و ایالات متحده امریکا به دنبال این است تا با  فرافکنی جمهوری اسلامی ایران را متهم کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کشورهای ابر قدرت ما را در حوزه دفاعی تحریم تسلیحاتی کردند اما خوشبختانه ما در صنعت نظامی به خود کفایی رسیده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ما به همه کشورهایی که درگیر تروریسم  هستند بدون منت و با  اخلاص کمک می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره خرید نظامی ایران از چین گفت: ما از لحاظ نظامی نیاز چندانی به خرید نداریم و شاید یک سری تعاملات انجام شود که البته در حوزه ارتش ایران است.

رئیس سازمان بسیح مستضعفین در پاسخ به سوالی درباره اعزام نیروی زمینی امریکا به عراق خاطر نشان کرد: انها نیروی زمینی به عراق اعزام کردند و طعم تلخ شکست را چشیده‌اند و با دخالت‎های امریکا مدتی بود میدان رزم در مقابله با ترورسیم متوقف و منجر به عقب نشینی و شکست شده بود.
نظرات بینندگان