arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۰

رهبر انقلاب: نوروز ايراني فرصت مغتنمي براي حركت در سمت و سوي اسلامي است

مقام معظم رهبري تاكيد فرمودند: نوروز ايراني فرصت مغتنمي براي حركت در سمت و سوي اسلامي است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: مقام معظم رهبري تاكيد فرمودند: نوروز ايراني فرصت مغتنمي براي حركت در سمت و سوي اسلامي است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، در نخستين روز سال جديد در جمع زائران حرم مطهر رضوي در مشهد مقدس اظهار داشتند: نوروز ايراني يك فرصت مغتنمي است كه همه مردم ايران و نيز مسلمانان كشورهاي ديگر كه عيد نوروز را مي‌شناسند و گرامي مي‌دارند، از اين روز و مناسبت در سمت و سوي حركت اسلامي نهايت استفاده را بكنند.

ايشان افزودند: دأب و دِيدن اسلام اين است كه از همه فرصت‌ها و لحظه‌هاي زندگي در همه مقاطع حيات در اشكال گوناگون براي تكامل انسان و پيشرفت معنوي و مادي نوع بشر استفاده شود.

رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: ما ايرانيان مي‌توانيم با استفاده از اين مناسبت به كارهايي كه اسلام ما را به آن دعوت كرده و براي حركت در جهت احكام و معارف اسلامي استفاده كنيم و خود را با اهداف عاليه اسلام آشنا كنيم.

حضرت‌ آيت‌الله خامنه‌اي تصريح كردند: مردم ايران همواره از فرصت‌ها براي كسب معرفت و نزديكي به خدا استفاده كرده و شاهد اين است كه ساعت تحويل، بيشتر مردم در مراكز ديني و بارگاه‌ها و زيارتگاه‌ها ‌و مشاهد مشرفه و مساجد مشغول دعا و ذكر بودند.

ايشان با تاكيد بر اينكه معناي اين حركت ملت بزرگ ايران اين است كه از اين آئين و سنت هم براي دين بهره‌برداري مي‌كند، خاطر نشان كردند: بايد از همه لحظات براي پيشرفت و براي معرفت و معنويت و دين خود و استقرار احكام دين و اخلاق اسلامي بهره‌برداري كنيم.
برچسب ها: رهبر انقلاب ، نوروز
نظرات بینندگان