arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

پیرموذن: فضا به نفع روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 کمال الدین پیرموذن،نماینده اردبیل در مورد چگونگی ورود نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری همانند سعید جلیلی،محسن رضایی ،حداد عادل و قالیباف در انتخابات مجلس دهم  گفت: آنهایی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند قطعا کاندیدای ریاست جمهوری آینده نیستند زیرا در حال حاضر فضا به نفع آقای روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم است.

به گزارش نامه نیوز، وی اظهار داشت: با توجه به افزایش مهری که ملت به رئیس جمهور روحانی در کشور ایجاد شده است که ناشی از توفیق وی در دیپلماسی سیاسی و بارور شدن امیدشان به دیپلماسی اقتصادی و تحقق حماسه اقتصادی است. قطعا روحانی هم کاندیداست و رای خواهد آورد. دردور بعد از آقای روحانی نیز فردی رای می آورد که در دیپلماسی خارجی موفقیت داشته است و ان نیز اقای ظریف است .

پیرموذن بیان کرد: این افرادی که می‌بینیم می‌خواهند کاندیدای مجلس شوند به این دلیل است که دیگر شانسی به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری چنددوره بعد برای خودشان با توجه به اقبال مردم به روحانی و ظریف نمی‌بینند و الا برای دور دوازدهم و سیزدهم نیز کاندیدا می شدند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد:البته آقای قالیباف  ممکن است خودش شخصا برای انتخابات مجلس نیز شرکت نکند و فقط از گروه خاص سیاسی حمایت کند و اقای محسن رضایی نیز متوجه شده اند که اقبال عمومی نسبت به وی برای مناصب اجرایی و دولتی مناسب نیست و به همین دلیل نیز بازگشت به خویشتن کرده اند و به سپاه برگشته اند و سعید جلیلی نیز حتما در در انتخابات مجلس دهم شرکت می کند زیرا حداکثر کوپن اش در حد مجلس است و حداد عادل نیز همانند چنددوره قبل خودش شخصا در انتخابات مجلس شرکت می کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
5
1
ان شا الله که باشن
نظرات بینندگان