arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

افزایش قیمت بلیت فیلم «محمد رسول الله (ص)» بررسی می‌شود

سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد در جلسه این هفته شورای صنفی نمایش پیشنهاد افزایش قیمت بلیت فیلم «محمد رسول الله(ص)» بررسی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه پیشنهاد افزایش قیمت بلیت فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی در جلسه دوشنبه دوم شهریور ماه شورای صنفی نمایش بررسی می شود، توضیح داد: موسسه «نورتابان» تولیدکننده و پخش کننده فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» در جلسه این هفته شورای صنفی نمایش پیشنهاد افزایش قیمت بلیت این فیلم را ارائه می دهد تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پاسخ به اینکه چرا قبل از تصویب شورای صنفی نمایش بلیت این فیلم در سینماها با ۲۰ درصد افزایش قیمت پیش فروش می شود، بیان کرد: قیمت بلیت این فیلم در سینماهایی که دارای سیستم D سینما هستند، ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است؛ چرا که قیمت بلیت نمایش فیلم با این سیستم بیشتر است.

فرجی در پایان تاکید کرد: البته این امکان وجود دارد که قیمت بلیت فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» در سراسر کشور ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شود چرا که زمان نمایش این فیلم ۲ ساعت ۵۸ دقیقه است و هر سینما تنها می تواند سه سانس در طول روز داشته باشد.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» جدیدترین ساخته مجید مجیدی از چهارشنبه چهارم شهریور ماه در سینماهای تهران و شهرستان اکران می شود.


منبع: مهر
نظرات بینندگان