arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴

عبدالله صالح: به عربستان پاسخی می‌دهیم که نفهمد از کجا خورده!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 علی عبدالله صالح ضمن تاکید بر اینکه عربستان دلیل تمامی درگیری‌ها در یمن است از مردم این کشور خواست تا جنگ داخلی را متوقف کرده و صلح را برگزینند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین یمن در سخنانی به مناسبت سی و سومین سالروز تاسیس حزب کنگره ملی یمن به کشورهای عضو ائتلاف عربی به رهبری عربستان هشدار داد و تاکید کرد که پاسخ نیروهای وی به تجاوز عربستان پاسخی سخت است و عربستان،کارشناسان و مراکز پژوهشی این کشور هرگز نخواهند دانست که این پاسخ چگونه خواهد بود و هرگز آن را درک نخواهند کرد.

وی از عربستان به دلیل تجاوز به یمن شدیدا انتقاد کرد و گفت که عربستان دلیل تمامی درگیری‌ها و جنگ‌ها در یمن و "همسایه‌ای بد" است.

عبدالله صالح با هشدار به عربستان گفت که شرایط به ضرر ریاض تمام خواهد شد و منطقه شاهد تغییراتی پیش‌بینی نشده به ویژه تغییرات در روش‌های پاسخ نیروهای وی به تجاوز خواهد بود.

صالح همچنین از یمنی‌ها خواست تا جنگ داخلی را متوقف کرده و به رغم مشکلات و سختی‌ها و ادامه تجاوزات، با هم متحد شده و به صلح برسند.

وی گفت: تا زمانی که ما متحد باشیم و در کنار هم به خوبی زندگی کنیم دشمنان و ائتلاف عربستان نمی‌تواند به اهداف خود در یمن دست یابد.
نظرات بینندگان