arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴

انتقاد تلویحی وزیر کار از دولت یا وزارت بهداشت؟

وزیر کار که از نگاهها و سخنان «غیرمنصفانه» برخی نسبت به سازمان تامین اجتماعی خسته و ناخرسند است، لب به سخنان می گشاید و می گوید: در طرح تحول سلامت، سازمان تأمین اجتماعی له شد تا این طرح با موفقیت به سرانجام برسد و در عین حال متأسفانه از برخی، حرف‌های ناسزاواری شنیدیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پزشکان تامین اجتماعی خواست پرچمدار اخلاق پزشکی باشند.

علی ربیعی در مراسم تقدیر از پزشکان و داروسازان نمونه سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ژرف اندیشی شهید باهنر و آموزه‌های شهید رجایی هستیم. ربیعی با بیان اینکه شهید رجایی کارگری را افتخاری برای خود می‌دانست، اظهار کرد: امروز نیز بیش از هر زمان نیازمند ارزش‌گذاری و توجه ویژه به ارزش کار و تلاش هستیم.

وی پزشکان تامین اجتماعی را به سردمداری در اخلاق پزشکی دعوت کرد و افزود: آرزوی ما این است که تامین اجتماعی داشته باشیم که نگرانی‌های مردم را برطرف کند و در کنار ساختارهای توسعه قرار گیرد. ربیعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در طرح تحول سلامت، نقش به‌سزایی داشته و هر روز بهتر از دیروز عمل کرده است، افزود: در دو سال گذشته اقداماتی برای رفاه بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی انجام شده و در طرح تحول سلامت نیز سازمان تأمین اجتماعی بسیار تأثیرگذار بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال‌های گذشته سازمان تأمین اجتماعی را با صفت سیاسی بودن به حیات خلوت می‌شناختند که امروزه عمده کار این سازمان در راستای ارائه خدمات رفاهی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان اینکه تأمین اجتماعی می تواند امنیت روانی لازم را فراهم کند، گفت: باید به فکر نوعی رفاه ذهنی و مادی برای مستمری بگیران باشیم؛ تأمین اجتماعی سعی کرده در سالهای اخیر اقدامات گسترده ای انجام دهد. ربیعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سازمانی خدوم و منشاء خیر و برکت کمتر دیده شده، یادآور شد: در هشت سال گذشته به سازمان تأمین اجتماعی به نوعی نگاه شد که ای کاش این سازمان این گونه دیده نمی شد.

وی عنوان کرد: در طرح تحول سلامت، سازمان تأمین اجتماعی له شد تا این طرح با موفقیت به سرانجام برسد و در عین حال متأسفانه از برخی، حرف‌های ناسزاواری شنیدیم.
نظرات بینندگان