arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
سخنگوی وزارت کشور:

"آرامش و امنیت خوبی را در کشور تجربه می کنیم"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس وهماهنگی استان ها سخنگوی وزارت کشوربا اشاره به ثبات، آرامش و نشاط سیاسی حاکم در کشور با توجه به شرایط نامناسب کشورهای همسایه ایران گفت: خوشبختانه آرامش و امنیت خوبی را در داخل کشور تجربه می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور حسینعلی امیری در جمع کارکنان ستاد وزارت کشور ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر گفت: در حوزه های اجتماعی با همکاری دستگاه های ذیربط گام های خوبی برداشته شده است و مجموعه اقدامات نتیجه همگرایی لازم بین استانداری ها است و استانداران به عنوان مجریان تحقق اهداف دولت در تحقق برنامه ها نقش اساسی دارند.

امیری همچنین بر نقش محوری و اساسی کارکنان ستاد وزارت کشور در کمک و پشتیبانی از استانداران تأکید کرد.

سخنگوی وزارت کشور به حوزه سیاست خارجی کشور اشاره کرد و گفت: بحث توافق هسته ای اقدامی بی بدیل در تاریخ سیاست خارجی کشور است و از نگاه حقوقی و منظر بیرونی باید گفت تاکنون کشوری نیست که شامل فصل هفت منشور بین المللی قرار گیرد و بتواند بدون جنگ از آن خارج شود.

سخنگوی وزیرکشور به حمایت های مقام معظم رهبری، تلاش دولت و تیم مذاکره کننده و حمایت مردم در شکل گیری این اقدام مهم در عرصه سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: نقش همه همکاران در وزارت کشور و استانداری ها برای ارتقاء و استقرار این وضعیت نقش برجسته ای است.
نظرات بینندگان