arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهر ۹۴

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر آموزش و پرورش گفت: با اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهر ۹۴، امیدواریم گام دیگری در کاهش فاصله دریافتی فرهنگیان با سایر کارمندان شاهد باشیم.

به گزارش فارس، وزیر آموزش و پرورش در سخنانی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این عزیزان ذخیره‌ای برای مدیریت آموزش و پرورش هستند.

وی ادامه داد:‌خوشحالم امروز شاهد افتتاح چهارمین مرکز اسکان هستیم و ۴ مرکز دیگر در تهران و ۶ مرکز در استان‌های مختلف می‌تواند گام موثری برای رسیدگی به مشکلات همکاران باشد.

فانی افزود: در دولت یازدهم در بعد معیشت فرهنگیان اقداماتی صورت گرفته مانند مسکن، درمان و مصرف فرهنگیان که این سه شعاری بوده که در کنار افزایش حقوق فرهنگیان در دولت یازدهم دنبال شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات دولت یادآور شد: امیدواریم اقدامات دولت یازدهم در رسیدگی بیشتر به وضعیت معیشتی منزلتی و هویتی معلمان بیش از پیش شاهد باشیم و همکاران عزیز سالم باشند و بیمار نشوند اما اگر ناچار شدند به شهرهایی که مراکز درمانی اصلی در آنجا قرار دارند بروند و با آسایش بیشتر از این مراکز استفاده کنند.

وی با اشاره به اجرای رتبه‌بندی معلمان خاطر نشان کرد:‌با اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهر ۹۴ امیدواریم گام دیگری در کاهش فاصله دریافتی فرهنگیان با سایر کارمندان را شاهد باشیم و بتوانیم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ با شادابی بیشتر و توانمندی بالاتر در مهر ۹۴، شاهد باشیم و امیدوارم در برنامه ششم توسعه احکامی را پیش‌بینی کنیم که به موجب آن سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی بیشتر شود و اختیارات و توانمندی آموزش و پرورش را شاهد باشیم.
نظرات بینندگان