arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴

معاون روحانی: لایحه ای باعنوان برجام به مجلس داده نشده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون پارلمانی رییس جمهوری بااشاره به موضوع بررسی برجام درمجلس شورای اسلامی گفت: همانطورکه رییس جمهوری گفته اند درباره برجام دولت چیزی را امضا نکرده است که در قالب لایحه بخواهد تقدیم مجلس شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری عصر یکشنبه درحاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران این مطلب را بیان کرد و افزود: همانند گذشته هرگاه لازم باشد مسوولان ذیربط درخصوص برجام در جلسه نمایندگان و یا کمیسیون های مرتبط همانند کمیسیون برجام شرکت خواهند کرد و هر جا اطلاعات و پرسش هایی لازم باشد پاسخ می دهند.

وی ادامه داد: درخصوص برجام تحت عنوان لایحه چیزی به مجلس داده نشده است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری درباره تعامل دولت بامجلس دراین خصوص نیز گفت: درهمه زمینه ها و حتی این موضوع با مجلس تعامل داریم و دولت و مجلس با یکدیگر هماهنگ و دارای تعامل لازم هستند.

انصاری درخصوص برنامه ششم توسعه نیز گفت: باید این قانون را تقدیم مجلس کنیم ؛ برنامه های گذشته سلسله احکام دایمی داشت که دولت درخصوص بودجه این کار را کرد و اقدام لازم را انجام داد و بعد از آنکه احکام دایمی لوایح بودجه را استخراج کرد تحت یک لایحه تقدیم مجلس کرد و تبدیل به قانون دائمی شد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری ادامه داد: احتمالا این اقدام نیز در خصوص برنامه توسعه ششم هم انجام می شود و مدنظر خواهد بود.

انصاری همچنین تصریح کرد: سعی ما بر این است که از فرصت باقی مانده مجلس نهم حداکثر استفاده را با همکاری نمایندگان هیات رییسه در جهت تصویب قوانین مورد نیاز و تصویب لوایح و طرح های دارای اولویت انجام دهیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
1
دمش گرم
نظرات بینندگان