arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴

دستگیری مردی که تصاویر خواهر و مادرش را در اینترنت منتشر کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی خواهر و مادر خود در اینترنت کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ اصغر باقریان در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش زنی با مراجعه به پلیس فتای غرب استان تهران از انتشار تصاویر خصوصی‌ در شبکه های اجتماعی خبر داد و تقاضای دادخواهی دارد.

باقریان با بیان اینکه با توجه به اظهارات شاکی کارشناسان پلیس فتا وارد عمل شده و با اقدامات سایبری عامل انتشار تصاویر در شبکه های اجتماعی را شناسایی کردند، گفت:‌این فرد به مقر پلیس احضار شده و تحت بازجویی گرفت که در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم که برادر شاکیه است.

وی با اشاره به اعترافات متهم افزود: متهم در جریان بازجویی ها ضمن پذیرش جرم خود ادعا کرد که مادر و خواهرش پس از ازدواج شروع به آزار و اذیت همسرش کرده و با عناوین نامناسب و عیب‌جویانه سعی در تحقیر وی داشته اند که این مسئله باعث آزرده خاطر شدن همسرش و به چالش کشیده شدن زندگی مشترکشان شده بود و به همین دلیل برای جلب رضایت همسرش و کاهش خشم وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مادر و خواهرش در فضای مجازی کرده است.

به گفته رئیس پلیس فتای غرب استان تهران متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا تحویل داده شد.
نظرات بینندگان