arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۱ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۰

توکلی: بعضی از اصلاح طلبان به مراتب متدین تر و وفاداتر از بعضی اصولگراها هستند

نماینده اصولگرای تهران گفت: شواهدی دارم که گروه تمامیت خواه اجازه وحدت اصولگرایان را نمی​دهد.احمد توکلی گفت: من تلاش می کنم که اولا؛ اتحاد اصولگرایان بیشتر شود و و ثانیا؛ با توجه به ضرورت وجود اقلیت سالم وفادار به نظام از اصلاح طلبان، آنها را تشویق می کنم که کار کنند و در صحنه حاضر باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده اصولگرای تهران گفت: شواهدی دارم که گروه تمامیت خواه اجازه وحدت اصولگرایان را نمی​دهد.

احمد توکلی گفت: من تلاش می کنم که اولا؛ اتحاد اصولگرایان بیشتر شود و و ثانیا؛ با توجه به ضرورت وجود اقلیت سالم وفادار به نظام از اصلاح طلبان، آنها را تشویق می کنم که کار کنند و در صحنه حاضر باشند.

گزیده سخنان وی را در مصاحبه با همشهری می​خوانید:

* جریان تمامیت خواهی در دولت حضور دارد که افکار انحرافی هم دارد و nدرصد هستند بدون درنظر گرفتن منافع ملی موضع گیری های خاصی بکنند و در درجه اول بر مجلس مسلط شوند که در این صورت زمینه برای انتخابات ریاست جمهوری هم برایشان هموار می شود و فکر می کنند این اتقاق می افتد. اما ما تلاش می کنیم هرچه بیشتر اصولگرایان متحد شوند و گروه منحرف سوا شوند.


* تدوین منشور اصولگرایی تلاش اصولگرایان قدیمی برای این است که وحدت حفظ شود، ولی حدس می زنم این گروه تمامیت خواه منحرف اجازه نمی دهد این اتفاق بیفتد. ‫شواهد من اطلاعاتی است که چون اثباتش ممکن نیست، اما برای خودم روشن است، از گفتن آن معذورم.
* عوامل مختلفی در شرایط ساال آینده این جریان تمامیت خواه دخیل است. زیرا رفتار احمدی نژاد قابل پیش بینی نیست و علاوه بر آن سرنوشت قیام های منطقه مشخص نیست، برخورد آن جریان منحرف، میزان آگاه شدن جریانات مذهبی نسبت به آنها، کارهای جریان

فتنه گر و ادامه حرکات ایذایی آنها نیز نامشخص است. لذا قدرت پیش بینی سال آینده را ندارم.
* در زمینه تعامل دولت و مجلس خوشبین نیستم! اگر احمدی نژاد به این رفتارهای خود ادامه دهد که به احتمال زیاد اینطور است، کشمکش بالا می گیرد…


* ‫‫همه اصلاح طلبان یکدست نیستند، گروهی مانند اکثر کسانی که در مجلس حاضرند، گرچه دیر، از جریان وابسته به غرب اعلام برائت کردند که باید کمک کنیم هرچه بیشتر موضع بگیرند و فعالیت داشته باشند. اگر خیال کنیم با حذف اینها کار درست می شود، این یک ظلم است که آثار خود را خواهد داشت و باعث می شود که ما اصولگرایان به جان همدیگر بیفتیم. بعضی از اصلاح طلبان به مراتب متدین تر و وفاداتر از بعضی افراد به اصطلاح اصولگرا در دولت و مجلس هستند. فکر می کنم افرادی که در مجلس هستند یا مشابه آنها شرکت کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بسیجی
|
NORWAY
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
2
0
بلاخره دوزاریش افتاد
محمود
|
UNITED STATES
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
2
1
وقتی تمام سران اصلاح طلبان بخاطر گناه نکرده درزندان اندوتابحال اعتراضی از آقایان بخاطر زندانی بودن آنها ،از این ها نشنیده ایم چگونه باور کنیم که این آقایون راست می گویند!!!باپرونده ای که برای تمام اصلاح طلبان درست شده مگر ازفیلتر شورای نگهبان رد می شوند!!!
نظرات بینندگان